مردم فرد اصلح را با بررسی لازم انتخاب کنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: هرکس که توسط شورای نگهبان تأیید شده، صالح است، اما اصلح نیست و مردم باید فرد اصلح را با بررسی لازم انتخاب کنند و به او رأی دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حجت‌الاسلام جلال مرادی امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین مسئله در انتخابات حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است، اظهار کرد: کسانی که امروز میدان دعوت به مشارکت و تحریم انتخابات را به وسیله ماهواره و فضای مجازی با ناامن‌سازی جامعه و بدبین کردن مردم به نظام و مسئولان حمایت و پشتیبانی می‌کنند، به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

وی افزود: راهبرد آن‌ها در رویداد سیاسی مهم انتخابات تحریم است و راه مقابله ملت ما با راهبردشان مشخص کردن موضع خود و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی در یازدهم اسفند خواهد بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان ادامه داد: چنانچه در انتخابات به صورت پرشور حضور پیدا کردیم، به معنای انسجام و اقتدار ملی کشور خودمان خواهد بود، در رابطه با بعضی کشورها شاهد بودیم هنگامی که مردم در انتخابات خود حضور حداکثری نداشتند، دشمن با حمله، هجمه و ناامن‌سازی به سوی آن کشور گام برداشت که نمونه آن را در کشور یوگسلاوی و الجزایر دیده‌ایم.

مرادی اضافه کرد: آن‌ها که در سال ۱۴۰۱ با آشوب و اغتشاش و جنگ ترکیبی در خیابان‌ها جنگ شهری راه انداختند، همان‌ها که آن روز به قصد تضییع کشور آمده بودند، امروز آمده‌اند و نگاه می‌کنند تا حتی اگر شده است یک نفر را از شرکت در انتخابات مأیوس کنند.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات مجلس خبرگان گفت: سال ۶۸ با ارتحال امام راحل، دشمن امید داشت که نظام از بین برود، اما با تشخیص مهم، مجلس خبرگان رهبری فرزانه را برای ادامه مسیر انقلاب انتخاب کرد که در این سال‌ها انقلاب ما را از گردنه‌های سخت عبور داده‌اند و این اهمیت مجلس خبرگان را می‌رساند.

کد خبر 731631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.