اصل بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه عوامل برگزاری انتخابات است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: اعمال نکردن نظر و اصل بی‌طرفی از مهم‌ترین وظایف عوامل برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسنعلی عربی، امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در همایش بزرگ تبیینی و آموزشی انتخابات ویژه نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان و اعضای هیئت نظارت حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان اظهار کرد: اعمال نکردن نظر و اصل بی‌طرفی از مهم‌ترین وظایف عوامل برگزاری انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای قانون به طور دقیق و صحیح باید در روز انتخابات سرلوحه همه عوامل برگزاری انتخابات باشد، افزود: تمام افراد حاضر در جامعه وظیفه داریم از همه گروه‌های مختلف برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی عبادت محسوب می‌شود و موجب ادامه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان است.

عربی تصریح کرد: بنا بر تاکید قرآن کریم مبنی بر فراهم کردن امکانات در همه حوزه‌ها برای مقابله با دشمن، لازم است در جهت مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی، از تمام ظرفیت‌ها که حضور پرشور مردم یکی از مهم‌ترین عوامل است، استفاده کرد.

کد خبر 731622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.