فضای انتخابات در روانسر داغ و رقابتی است

فرماندار روانسر فضای انتخابات در این شهرستان را داغ و رقابتی توصیف کرد و گفت: در این شهرستان ۳۸ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سعدی مصطفی‌زاده امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جمع خبرنگاران از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و اظهار کرد: تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم شده است.

وی افزود: به منظور جلب مشارکت مردم، حضور آگاهانه پای صندوق‌های رأی و انتخاب نماینده‌ای اصلح، طی یک ماه گذشته نشست‌هایی را با گروه‌های مختلف شهرستان داشته‌ایم.

فرماندار روانسر خاطرنشان کرد: پیش از شروع تبلیغات هم نشست‌هایی را با کاندیداها داشتیم و جرایم و تخلفات حوزه انتخاباتی را به آن‌ها اطلاع‌رسانی کردیم و با وجود اینکه فضای رقابتی خوبی در سطح شهرستان ایجاد شده است، تاکنون تخلف انتخاباتی نداشته‌ایم.

مصطفی‌زاده جمعیت شهرستان روانسر را حدود ۵۰ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد حدود ۳۸ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۹۵۰ نفر آن‌ها را رأی‌اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تمام فرایندهای انتخابات در این شهرستان به‌خوبی پیش می‌رود، عنوان کرد: در برگزاری این انتخابات چهار مؤلفه اصلی یعنی مشارکت بالا، رقابتی بودن، سلامت و امنیت انتخابات را به عنوان رویکرد مهم خود در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرماندار روانسر اضافه کرد: تقسیم کار خوبی در شهرستان برای برگزاری انتخابات انجام شده، شعبه‌ها مشخص شده‌اند و همه‌چیز مهیای یک انتخابات باشکوه است.

مصطفی‌زاده تاکید کرد: ۵۵ شعبه از جمله ۳۲ شعبه سیار و ۲۳ شعبه ثابت آرا مردم این شهرستان را در انتخابات پیش رو جمع‌آوری خواهند کرد.

وی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶۰ درصد مردم روانسر در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند.

کد خبر 731604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.