مشکلات کارخانه قند کرج بررسی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از بررسی مشکلات کارخانه قند شهرستان کرج با هدف احقاق حقوق کارگران و بهبود فعالیت این واحد اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، عزیزالله افضلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جلسه بررسی مشکلات کارخانه قند کرج با اشاره به اهتمام جدی دولت در رفع موانع و تسهیلگری در پیشبرد فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی حاکم بر کارخانه قند کرج به عنوان یکی از واحدهای اقتصادی که دارای ظرفیت بسیار مطلوبی برای استان و حتی کشور به‌شمار می‌رود، رفع مباحث آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تمام دستگاه‌های مرتبط موظف هستند با هدف بهبود اوضاع کارخانه در راستای رفع مشکلات کارگری، زیرساختی و تسهیلاتی گام بردارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر اینکه حمایت از معیشت شهروندان و قشر کارگری به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: در این میان تأکید داریم از تعطیلی خطوط تولید به صورت جدی جلوگیری کنیم.

به گزارش ایمنا، احقاق حقوق کارگران به عنوان دستور کار اصلی در بررسی مباحث کارخانه قند در این جلسه مطرح و دستورات لازم از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز به دستگاه‌ها صادر شد.

کد خبر 731588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.