انتخابات مظهر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است

استاندار تهران با تاکید بر برگزاری منظم و قانونمند انتخابات گفت: برگزاری انتخابات موجب اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است و همه‌چیز برای حضور پرشور مردم استان در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز فراهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا فخاری اظهار کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات است که داوطلبان از هر جناح و حزبی و با هر سلیقه و نظری، خود را در معرض انتخاب مردم می‌گذارند تا به افراد مورد نظر و اعتمادشان رأی دهند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در استان برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات انجام شده است، افزود: آنچه افکار عمومی انتظار دارد، رفتارهای شایسته در تراز انقلاب اسلامی است، بنابراین از ۲۰۰ روز گذشته تاکنون با همراهی همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان تلاش کردیم، انتخابات را منظم، قانونمند و به دور از حاشیه و فسادی برگزار کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: نظارت در حوزه انتخابات با همکاری فرمانداران و عوامل اجرایی دقیق و بی‌وقفه در حال انجام است و به‌طور قطع با متخلفان انتخابات در هر رده و مقامی طبق قانونی برخورد جدی می‌شود.

فخاری اضافه کرد: اگر جایی فساد تولید شود نشان از نبود نظارت است که سهم مجلس در این موضوع مهم است و به نظرم نمایندگان مجلس دوازدهم باید به این موضوع اهمیت ویژه‌ای دهند تا مجلسی تحول‌گرا داشته باشیم که برای ملت و کشور موجب سربلندی شود.

وی تصریح کرد: آنچه مهم است مردم همچون ۲۲ بهمن در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت و یک بار دیگر موجب عصبانیت دشمنان می‌شوند، چراکه آن‌ها نمی‌خواهند ما انتخابات خوب برگزار کنیم، اما این کار را با تمام قدرت و ظرفیت انجام می‌دهیم.

استاندار تهران گفت: کمتر از ۴۸ ساعت به زمان آغاز انتخابات باقی مانده و در این فاصله همه جوانب امر را بررسی کرده‌ایم تا نقاط ضعف و مشکل احتمالی را شناسایی و رفع کنیم و در روز برگزاری انتخابات مشکلی در هیچ حوزه‌ای نداشته باشیم.

کد خبر 731565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.