انجام بیش از ۶۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۶۳۵ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش برف در بیشتر محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در حال حاضر تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان باز است.

وی از انجام ۶۳۵ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: ۱۲ مورد ریزش‌برداری نیز انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رهاسازی و امدادرسانی به ۱۷ دستگاه خودروی گرفتار در برف نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف تسهیل تردد کاربران جاده‌ای ۵۷۰ تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی استان مصرف شده است.

کهریزی با بیان اینکه در بیشتر محورهای استان بارش برف داشتیم، اضافه کرد: عمده برف‌روبی در محورهای سنقر به بیستون، سنقر به قروه، روانسر، پاوه و شهرستان‌های شرقی استان انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با حضور ۷۳ نیروی راهداری و ۴۸ دستگاه ماشین‌آلات انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر تردد روان و بدون مشکل را در تمام محورهای استان داریم، تصریح کرد: با توجه به احتمال تداوم بارش‌ها، توصیه می‌شود رانندگان قبل از آغاز هرگونه سفر جاده‌ای با شماره‌گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و با آمادگی کافی سفر خود را آغاز کنند.

کد خبر 731541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.