ایمن‌سازی مسیرهای دوچرخه‌سواری در شهرک اندیشه قزوین

شهردار قزوین از ایمن‌سازی مسیرهای دوچرخه‌سواری در شهرک (ناحیه شهری) اندیشه خبر داد و گفت: از شهروندان و موتورسیکلت‌‍‌سواران تقاضا می‌شود برای حفظ امنیت عبور و مرور و جلوگیری از مخاطرات احتمالی ضمن رعایت قوانین تردد از ورود به مسیرهای دوچرخه خودداری کنند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از ایمن‌سازی مسیرهای دوچرخه شهرک اندیشه خبر داد و اظهار کرد: به منظور اشاعه فرهنگ دوچرخه‌سواری، تأمین ایمنی تردد دوچرخه‌سواران و با هدف هشدار ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ها به مسیرهای ویژه دوچرخه، تابلوهای ورود موتورسیکلت ممنوع و تابلوی تردد ویژه مسیر دوچرخه در ناحیه شهری اندیشه نصب شد.

وی افزود: از شهروندان و موتورسیکلت‌سواران تقاضا می‌شود برای حفظ امنیت عبور و مرور و جلوگیری از مخاطرات احتمالی ضمن رعایت قوانین تردد از ورود به مسیرهای دوچرخه خودداری کنند.

شهردار قزوین از تولید ۱۰۳ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان عمرانی شهرداری قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۰۳ هزار تن آسفالت تولید کرده است.

صباغی اضافه کرد: آسفالت تولید شده در اختیار مناطق چهارگانه شهرداری قزوین قرار داده می‌شود تا با بهره‌گیری از آن بتوانند اماکن مورد نیاز را که بیشتر با درخواست همشهریان همراه است، زیرسازی و آسفالت کنند.

وی ادامه داد: این آسفالت تولید شده به تفکیک از جمله ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه یک، ۴۰۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه دو، ۸۰۰۰ تن در سطح منطقه سه و ۴۰۰۰ تن در سطح منطقه چهار مورد استفاده قرار گرفته و ۷۷ هزار تن آسفالت هم به سازمان‌های پسماند، ترافیک و معاونت عمرانی تحویل داده شده است.

شهردار قزوین گفت: از همشهریان در خواست می‌شود که با ارائه راهکارهای مناسب، این سازمان را برای پیشبرد و بهینه تولید و پخش آسفالت از طریق سامانه ۱۳۷ یاری کنند.

کد خبر 731540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.