مطالبه اهالی خیابان آتشگاه محقق شد/ تحقق ۷۰ درصدی بودجه ۱۴۰۲

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از مطالبات اهالی این منطقه موضوع اتوبوسرانی در خیابان آتشگاه بود که احداث مسیر بی‌آرتی در دستور کار قرار گرفت، گفت: زیرسازی مسیر این خط ویژه به‌طول ۹ کیلومتر انجام شد و هم‌اکنون ایستگاه‌ها در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در بیست‌ونهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی منطقه ۹ اظهار کرد: امروز دومین افتتاحیه طی دو سال گذشته در منطقه ۹ برگزار می‌شود، این روند بر اساس تأکیدات شهردار و اعضای شورا مبنی بر توزیع عادلانه خدمات در مناطقی مانند ۹ و غرب شهر انجام شده است.

وی افزود: اتصال خیابان بهشت به خیابان آتشگاه یکی از پروژه‌هایی است که امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، همچنین اتصال خیابان شهید عشوریون نیز به خیابان آتشگاه مشکل داشت که با همکاری شهروندان انجام شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از مطالبات اهالی این منطقه موضوع اتوبوسرانی در خیابان آتشگاه بود که احداث مسیر بی‌آرتی در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: زیرسازی مسیر این خط ویژه به‌طول ۹ کیلومتر انجام شد و هم‌اکنون ایستگاه‌ها در حال احداث است که با بهره‌برداری از آن سرفاصله اتوبوس و کیفیت خدمت‌رسانی ارتقا پیدا می‌کند.

قاضی‌عسگر با تاکید بر اینکه بازگشایی گلوگاه‌ها از اولویت‌های منطقه است، در دو سال گذشته و سال آینده بودجه ویژه برای این موضوع در نظر گرفته شده است، گفت: پروژه‌های افتتاح شده در مناطق هدف و در محلات لادان، جروکان و سودان انجام شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از استانداردسازی و بازسازی فرهنگسرای موعود ویژه کودکان و سالمندان خبر داد و افزود: مخاطبان این فرهنگسرا پس از اجرای این طرح دو برابر شده‌اند، البته تمام فرهنگسراها و مراکز فرهنگی و ورزشی منطقه ۹ بازسازی شده است، زیرا این مجموعه‌ها سرمایه شهر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با کمک گروه‌های جهادی محلات اقدامات خوبی انجام شده است از جمله در محله جروکان در کنار مسجد سالنی بود که با هزینه کمتر از یک میلیارد تومان و با کمک مردم، برای اولین بار سالن ورزشی استاندارد تقدیم محله و مردم شد، این در حالی است که گروه‌های جهادی دیگر محلات هم برای این چنین اقداماتی اعلام آمادگی کردند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از بهره‌برداری سیستم ذخیره و پمپاژ آب هزار متر مکعبی خبر داد و گفت: در گذشته ۲۷ چاه در منطقه داشتیم که الان کمتر از ۱۰ چاه فعال است.

قاضی‌عسگر با اشاره به اینکه بیشترین پروژه آسفالت در محلات منطقه ۹ انجام شده است، افزود: آزادسازی خیابان شهید عشوریون با رضایت مردم منطقه انجام شده است.

وی با بیان اینکه بودجه منطقه در سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۷۰ درصد آن تحقق یافته است، گفت: بودجه سال آینده منطقه ۴۴۰ میلیارد پیش‌بینی شده است که رشد ۴۰ درصدی دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از احداث هفت پاتوق در محلات منطقه خبر داد و تصریح کرد: پروژه خدماتی تجاری در مجاورت منارجنبان دارای تاییدیه وزارت میراث فرهنگی است، هیچ سود اقتصادی برابر اجرای آن مدنظر نبوده و با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است که شهریور ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 731523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.