انتخابات سال جاری حماسه‌ای دیگر است

رئیس هیئت شنای استان اصفهان گفت: این روزها موج پرشور مردم برای رقم زدن یک حماسه در حال شکل گرفتن است. به‌طور قطع انتخابات سال جاری حماسه‌ای دیگر است و انتخاباتی پرشور را در پیش خواهیم داشت.

پیمان گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون شرایط انتخاباتی سال جاری اظهار کرد: شرایط انتخابات امسال نسبت به انتخابات سال‌های گذشته مقداری متفاوت‌تر است. امیدوارم که همچون سال‌های قبل مشارکت حداکثری مردم برای حضور در انتخابات رخ دهد. من و دیگر همکارانم در هیئت شنا به دلیل مسئولیتی که عهده‌دار هستیم، تلاش کردیم که بیشتر در جامعه هشت هزار نفری ورزش شنا که به همراه خانواده‌هایشان حدود ۲۵ هزار نفر می‌شوند، تأثیرگذار باشیم. نگاه ویژه‌ای به جامعه همگانی شنا که حدود ۵۰ هزار نفر است داریم تا از آن‌ها برای حضور پرشور پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

وی افزود: برای فرهنگ‌سازی و تشویق جامعه بزرگ ورزش شنای استان از ماه گذشته شروع به اجرای برنامه‌های خاص کردیم. کار متفاوتی که سال جاری انجام شد این بود که کاندیدای خاصی از سمت ما معرفی نشد و تنها هدفمان را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قرار دادیم. سعی بر این بود تنها برای شرکت در انتخابات تأثیرگذار باشیم.

گرامی گفت: از ماه گذشته به‌طور مداوم فیلم و کلیپ‌های ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه برای ۱۱ هزار عضو مستقیم در کانال هیئت شنا در پیام‌رسان‌های مختلف ارسال و پست شد از طرف دیگر برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد تا مراسم تجلیل ۱۰۳ مدرسه شنای استان در تاریخ‌های منتهی به انتخابات برگزار تا از فرصت ایجاد شده برای یادآوری اهمیت مشارکت در انتخابات استفاده گردد. هدف ما دعوت و تأثیر چهره به چهره با قهرمانان بود. سعی ما این بود که در قسمتی که مسئولیت داریم مفید واقع شود و به هدفمان برسیم.

وی بیان کرد: گذر ورزشی واقع در چهارراه تختی هر شب پاتوق بچه‌های ورزشی است به همین دلیل فضایی مخصوص ایجاد شد تا هر بازه زمانی که افراد در این گذر ورزشی حضور دارند با موضوع انتخابات درگیر شده و برای حضور پرشور پای صندوق رأی آماده شوند.

گرامی تصریح کرد: در روزهای گذشته به‌خصوص دو روز قبل حضور مردم و موج پرشور برای رقم زدن یک حماسه در حال شکل گرفتن است. به‌طور قطع انتخابات سال جاری حماسه‌ای دیگر است و انتخابات پرشوری را در پیش خواهیم داشت.

کد خبر 731487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.