نامزدها تا پیش از اعلام رسمی نتایج انتخابات از هرگونه اظهارنظر خودداری کنند

مدیرکل دفتر امور امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه هرگونه اظهارنظر در خصوص اعلام برنده انتخابات پیش از اعلام رسمی نتایج تخلف آشکار است، از نامزدهای انتخاباتی خواست از هرگونه اظهارنظری در این خصوص و اعلام برنده شدن خود خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد پورهاشمی امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند _ در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) کرمانشاه، اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم در کرمانشاه اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: موضوع امنیت و سلامت انتخابات مسائل بسیار مهمی هستند که عوامل اجرایی و مسئولان برگزاری این رویداد از همان ابتدا روی آن تاکید داشته‌اند و ان‌شاءالله با همراهی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها این دو مسئله محقق خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه یادآوری کرد: در همین راستا جلسات متعددی با فرمانداران و اعضای شورای تأمین شهرستان‌های کرمانشاه برگزار و نکات و مسائل لازم به آن‌ها یادآوری شده است.

وی با اشاره به تمهیدات امنیتی پیش‌بینی شده برای حراست از شعب و صندوق‌های اخذ رأی، گفت: حفاظت از آن‌ها به عنوان یک اصل مهم و در راستای صیانت از آرا مردم سرلوحه کمیته امنیتی انتظامی قرار دارد.

پورهاشمی همچنین از ممنوع بودن عکس‌برداری از برگه‌های اخذ رأی خبر داد و گفت: این موضوع را به عوامل اجرایی مستقر در شعب هم یادآوری کرده‌ایم و امیدوارم خود مردم و شرکت کنندگان در انتخابات نیز به آن توجه کنند.

وی در پایان با بیان اینکه هرگونه اظهارنظر در خصوص اعلام برنده انتخابات پیش از اعلام رسمی نتایج تخلف آشکار است، گفت: از نامزدهای انتخاباتی می‌خواهم از هرگونه اظهارنظری در این خصوص و اعلام برنده شدن خود خودداری کنند.

کد خبر 731463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.