جزئیات تعطیلی مدارس کردستان؛ فردا چهارشنبه ۹ اسفند

آموزش و پرورش استان کردستان نحوه فعالیت مدارس استان را در روز چهارشنبه نهم اسفند اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان؛ بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان با موافقت فرمانداران، به دلیل تداوم برودت هوا، هشدارهای هواشناسی و بارش برف در برخی مناطق استان، غیرحضوری شدن و تأخیر در آغاز فعالیت مدارس در روز _چهارشنبه نهم اسفند_ به شرح زیر اعلام می‌شود.

شهرستان‌های کامیاران، دیواندره، بانه، بیجار و مناطق کرانی و موچش: فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری است

شهرستان دهگلان: فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستا و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

شهرستان‌های سروآباد و مریوان: آغاز فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح است.

شهرستان سقز و منطقه زیویه: فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستا و مدارس ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس متوسطه سطح شهر با تأخیر و از ساعت ۹ صبح است.

شهرستان قروه و منطقه سریش‌آباد: فعالیت تمامی مدارس دوره ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس دوره متوسطه سطح شهر و روستا در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح است.

شهرستان سنندج و منطقه کلاترزان: تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستا و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس متوسطه سطح شهر با تأخیر و از ساعت ۹ صبح است.

وضعیت فعالیت مراکز پیش دبستانی و سنجش مطابق وضعیت دوره ابتدایی آن شهرستان خواهد بود.

کد خبر 731456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.