جابجایی ۱۰ میلیون و ۳۲۰هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای فارس

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: طی ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری، ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان فارس جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، محسن عمادی با اشاره به عملکرد یازده ماهه بخش حمل و نقل مسافر اظهار کرد: در سال جاری ۷۷۵ هزار و ۲۷۱ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان انجام شده است.

وی افزود: آمار ثبت شده از سفر برای جابه‌جایی مسافرین توسط ناوگان عمومی در جاده‌های استان فارس نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۸ درصد کاهش داشته اما تعداد مسافران حدود شش درصد افزایش یافته است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس تصریح کرد: در یازده ماهه نخست سال ۱۴۰۱، تعداد ۹۷۴۵۷۵۲ مسافر طی ۸۴۴۹۲۲ سفر از مبدأ استان فارس جا به جا شده اند که این آمار در مدت مشابه سال جاری به ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار مسافر طی ۷۷۵ هزار و ۲۷۱ سفر رسیده است.

وی تاکید کرد: از عموم مردم و مسافران تقاضا می‌کنیم، سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق پایگاه‌های مجاز اینترنتی یا دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند و همچنین از طریق تلفن گویای ۱۴۱ هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز ثبت کنند.

کد خبر 731439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.