کشف ۶۹ تن اقلام خوراکی فاسد به ارزش ۱۲۰ میلیارد در یک انبار

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله ۶۹ تنی انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت: ارزش این محموله فاسد ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر دپوی مقادیری انواع اقلام خوراکی در یک انبار در یکی از محلات سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس و با انجام اقدامات میدانی، در نهایت با شناسایی انبار مذکور، مأموران انتظامی به همراه مأموران شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و بازدید از انبار مورد نظر، بیش از ۶۹ تن انواع اقلام خوراکی تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

بساطی با اشاره به اینکه ارزش اقلام فاسد کشف شده از این انبار ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با تأیید کارشناسان شبکه بهداشت مبنی بر غیر قابل مصرف بودن کالاهای دپو شده، انبار پلمب و متصدی مربوطه نیز با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 731433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.