کارت‌بازی خریدهای جدیدمان صادر شده است/ باشگاه ذوب‌آهن ساختار ثابت و مشخصی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام بازیکنان جدیدی که کسب کردیم پس از اینکه پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه باز شد با صادر شدن کارت‌بازی‌شان می‌توانند فردا در برابر ذوب‌آهن قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اوسمار وی را شامگاه امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی با ذوب‌آهن همچون سایر بازی‌های لیگ سخت است و می‌تواند در مسیر پیشرفت‌مان به تیم ما کمک کند. ذوب‌آهن شکل ساختاری خاص دارد و آن را حفظ کرده است. سرمربی آن‌ها را در این دو سال می‌شناسم و می‌دانم روی تیم‌های خود تسلط کامل دارد.

وی افزود: رقابت نزدیکی خواهیم داشت و امیدوارم با استفاده از فرصت‌ها برنده بازی باشیم. بازی مهمی برای پرسپولیس است و این سه‌امتیاز که نیاز است را می‌خواهیم کسب کنیم تا در ادامه راه بتوانیم اتفاقات بهتری رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقات نقل‌و انتقالاتی‌شان تصریح کرد: پنجره نقل‌و انتقالاتی برای شکل‌دادن به تیم‌هاست و همان‌طور که چهار بازیکن از دست دادیم چند خرید هم داشتیم. میلاد سرلک و محمد عمری را نیاز داشتیم که نباید جدا می‌شدند. شهاب زاهدی انتخاب شخصی داشت تا برای شرایط بهتر به خارج از ایران برود و نبیل باهویی هم بابا تلاشی که این مدت انجام داد از وی تشکر می‌کنم اما برای اینکه نتوانست با فوتبال ایران وفق پیدا کند جدا شد و جا برای یک بازیکن جدید خالی شد.

اوسمار وی را خاطرنشان کرد: همانند سال‌های اخیر در نقل‌و انتقالات کند بودیم و نتوانستیم بازیکن مدنظرمان را جذب کنیم اما باید با جست‌وجوی مناسب یک مهاجم آزاد خوب را به‌خدمت بگیریم.

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند در هر تیم دیگری که بود جای خالی‌اش احساس می‌شد همه به وی روحیه دادیم و حمایت‌ش کردیم. همیشه شانس‌های بزرگ زمانی به انسان روی می‌آورند که شرایط خوبی ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازی که نزدیک‌تر باشد نسبت به تیم حریف آنالیز را برای تیم ما راحت‌تر می‌کند. به دیدارهای ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول نگاه کنید فرم بازی‌اش را تغییر نداده است و چهار بازی اخیرشان را آنالیز کردیم که دو بازی قبلی‌شان در جام‌حذفی و لیگ برتر بود. آن چیزی که می‌خواستیم نبود اما بد هم نبود.

اوسمار وی را در پایان گفت: تمام بازیکنان جدیدی که کسب کردیم پس از اینکه پنجره نقل‌و انتقالاتی باشگاه باز شد با صادر شدن کارت‌بازی‌شان می‌توانند فردا در برابر ذوب‌آهن قرار بگیرند. مصدوم نداریم و فقط علیرضا بیرانوند به‌علت محرومیت کنار تیم نخواهد بود.

کد خبر 731408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.