اساس و قدرت نظام اسلامی مشارکت مردم در انتخابات است

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به لزوم مشارکت گسترده جامعه تولید، صنعت و معدن استان در انتخابات، گفت: اساس و قدرت نظام اسلامی مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت کردستان، بختیار خلیقی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی تصمیم سازی‌ها با مردم است، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم یک ضرورت برای تداوم بقا و استمرار نظام است و جامعه پرتلاش و زحمت‌کش صنعتگران، معدن‌کاران، تجار و بازاریان همواره در عرصه‌های مختلف کشور به ویژه در عرصه انتخابات حضوری پررنگی داشته و دارند.

وی افزود: حضور همیشگی و گسترده مردم در انتخابات در سال‌های مختلف عزت ایران اسلامی و سرشکستگی دشمنان و بدخواهان را در پی داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به لزوم مشارکت گسترده جامعه تولید، صنعت و معدن استان در انتخابات، گفت: اساس و قدرت نظام اسلامی مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات است.

خلیقی ضمن دعوت از فعالان اقتصادی، تولید کنندگان، صنعتگران، معدن کاران، تجار، بازرگانان، اصناف و بازاریان متعهد به این آب و خاک برای مشارکت گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری؛ از همه فعالان این عرصه خواست تا با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی در روز یازدهم اسفند جاری بار دیگر وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات برسانند.

کد خبر 731396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.