دلایل دهنوی برای انصراف از لیست شانا تشریح شد

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم دلایل انصرافش از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محسن دهنوی روز سه شنبه در فضای مجازی با اشاره با تفاوت دیدگاه‌هایش با دبیر کل جبهه پایداری انصرافش از حضور در لیست ائتلاف را به اصرار او بر جایگزینی با سید محمود نبویان نسبت داد.

دهنوی نوشت: پیرو مطالب مطرح‌شده در فضای مجازی چند روز اخیر، نکاتی را محضر مردم شریف ایران یادآور می‌شوم:

۱. امسال یکی از کاربران معلوم‌الحال فضای مجازی که تا کنون بارها اقدام به لجن‌پراکنی علیه کارگزاران نظام و آرمان‌های انقلاب کرده بود، اتهامات کذبی را سلسله‌وار به اینجانب نسبت داد.

۲. من قبل از رسانه‌ای‌شدن اتهامات و با توجه به تحرکات و شایعات، بهمن پارسال در نامه‌ای به رییس قوه قضائیه برای بررسی ماجرا توسط دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی، پیش‌قدم شده و درخواست رسیدگی داشتم. پس از رسانه‌ای‌شدن اتهامات توسط پروژه‌بگیرها، برای صیانت از حق خودم و مردم، از آن کاربر فضای مجازی شکایت کردم.

۳. در پی شکایت اینجانب پرونده‌ای در دادسرا تشکیل و نهایتاً مجرمیت او به جرم افترا، نشر اکاذیب و تهدید، احراز و کیفرخواست متهم، صادر و به دادگاه صالحه ارسال شد. نهایتاً پس از برگزاری چندین جلسه دادگاه و استماع مشروح سخنان من و دفاعیات او، جرم نشر اکاذیب و افترای وی احراز و منجر به صدور حکم سنگین محکومیت او شد.

۴. بخشی از این پیگیری‌های قضایی، هم‌زمان با فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان توسط شورای محترم نگهبان بود. آن شورا نیز در نهایت دقت و سلامت، مطالب کذب آن کاربر فضای مجازی و سایر گزارشات ارسالی را بررسی و صلاحیت بنده را تایید کرد.

۵. حال پس از تکذیب اتهامات وارده به اینجانب در دو محکمه صالحه و رسمی یعنی دادگاه و شورای محترم نگهبان، تاکید برخی جریانات انحصارگرای سیاسی از طریق کاندیداهای پوششی بر این مطالب واهی، چه معنایی جز ترجیح قبیله‌گرایی بر منافع جریان انقلابی دارد؟

۶. انصرافم از لیست شانا ماحصل اصرار محصولی بر جابجایی آقای نبویان با من بود و به خاطر منوط‌شدن وحدت به این مساله، راضی به آن شدم. تفاوت اساسی رویکردهایم با او و قبیله‌گرایان در اداره مملکت، پنهان‌کردنی نیست اما همچنان همگان را به حمایت از لیست شورای ائتلاف دعوت می‌کنم.

کد خبر 731393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.