مراسم تجلیل از مدال‌آوران هانگژو با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پرداخت پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو در برنامه‌های وزارت قرار دارد، گفت: تلاش می‌کنیم اوایل سال آینده، این مراسم را با حضور رئیس جمهور برگزار و پاداش قهرمانان را تقدیم کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کیومرث هاشمی در پایان فینال لیگ برتر والیبال زنان که با قهرمانی سایپا همراه شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: والیبال رشته پرطرفداری در ایران است و قطعاً برگزاری لیگ به توسعه و پیشرفت والیبال بانوان کمک خواهد کرد.

وی افزود: ضمن قدردانی از دوستانی که در ورزش بانوان تیم‌داری می‌کنند، باید بگویم در ابتدای راه هستیم و توسعه ورزش بانوان می‌تواند از باشگاه‌ها آغاز شود. خوشبختانه در اکثر رشته‌های ورزشی لیگ داریم. این لیگ‌ها به تقویت تیم‌های ملی کمک و وزارت ورزش از برگزاری لیگ‌ها حمایت می‌کند.

وزیر ورزش همچنین درباره پرداخت پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو، توضیح داد: هنوز سال تمام نشده و پرداخت پاداش بازی‌های آسیایی در برنامه‌های ماست. تلاش ما این است تا در اوایل سال آینده با حضور رئیس جمهور مراسم تجلیل از مدال‌آوران را برگزار و پاداش قهرمانان را تقدیم کنیم.

منبع: ایرنا
کد خبر 731392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.