روحانیون مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود روحانیون و دیگر یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با جهاد تبیین در جامعه روشنگری و مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی امروز _سه شنبه هشتم اسفند _در همایش جهاد تبیین و تجلیل از روحانیون مؤثر و یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را اجابت فرمان مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین عنوان و اظهار کرد: برگزاری این همایش می‌تواند نقش مهمی در روشنگری در مورد دستاوردهای اسلام و انقلاب داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی به عهده روحانیون است، افزود: روحانیون، پرچمدار تبیین و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی هستند و باید در مقطع فعلی نیز مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات ترغیب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعت و روحانیون همواره در خط مقدم جبهه انقلاب مشغول جهاد بوده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان این بار در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند که مقابله با توطئه‌های آن‌ها هوشمندی و هوشیاری علما و روحانیون را می‌طلبد.

عبدی تاکید کرد: انتظار می‌رود روحانیون و دیگر یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با جهاد تبیین در جامعه روشنگری کرده و مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به عنوان نماد و تبلور جمهوریت نظام مورد توجه قرار گرفته، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در صحنه‌های حمایت از نظام، نقش مؤثری در اقتدار بیشتر ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام (ره) در ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹، گفت: این شورا به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در راستای ایجاد همبستگی بین تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در راستای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش برجسته ای را ایفا کرده است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از روحانیون مؤثر و دیگر یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کرمانشاه تجلیل شد.

کد خبر 731376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.