۲۰ مورد تملک مشکل‌دار در زنجان وجود دارد

شهردار زنجان گفت: ۲۰ مورد تملک مشکل‌دار در زنجان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علیرضا فیروزفر امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان درباره پروژه گولجیک‌آباد اظهار کرد: چندین اولویت همچون این پروژه در سطح شهر داریم که مشکل تملک دارند؛ بیش از ۲۰ مورد تملک در سطح شهر وجود دارد.

وی افزود: بودجه تملک شهرداری مشخص است، معبری در غرب شهر وجود دارد که منتظر یک تملک است و امتداد محور شهید طیب‌زاده نیز منتظر یک تملک است.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: زمین گولجیک‌آباد در منطقه حاشیه‌ای شهر بود و توانستیم این زمین را جزو اولویت‌دارترین پروژه‌ها قرار دهیم، در شهر چنین مشکلاتی زیاد است.

مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه نیز اظهار کرد: انتخابات بسیار مهمی پیش رو داریم که شامل دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هیچ دستاوردی به‌جز انتخابات نداشت، کافی بود که در این انتخابات شرکت کنیم و به جمهوری اسلامی مجدد رأی دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: در بسیاری از انتخابات انجام شده نام کسانی از درون صندوق‌ها بیرون آمد که مخالف جناح حاکم در قوه مجریه بودند و این نشان از سلامت و اقتدار صندوق‌های رأی دارد.

وی با بیان اینکه از لحاظ نوع انتخابات و سلامت انتخابات، یکی از بی‌نظیرترین انتخاباتی که در دنیا برگزار می‌شود و انتخابی که مردم دارند انتخابات جمهوری اسلامی ایران است، گفت: همین که توانسته‌ایم ۴۵ سال هر دو سال یک انتخاب آزاد داشته باشیم، خود به‌تنهایی حجتی برای همه، جهت حضور در انتخابات است.

کد خبر 731339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.