عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ اسفند

در این بسته خبری از پیشنهاد شناور بودن کرایه تاکسی به شورای شهر تهران تا بودجه شهرداری بجنورد ۸۰ درصد افزایش یافت و ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بازسازی و وارد شبکه حمل‌ونقل عمومی تبریز شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شورای شهر تهران به موضوع فوت پاکبان ورود جدی کرده است

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در ارتباط با حادثه تلخ برای یکی از نیروهای پاکبان شهرداری منطقه ۲ اعلام کرد: شورای شهر به صورت ویژه پیگیر این حادثه است.

تبلیغات انتخاباتی بر تأسیسات شهری موجب مخدوش شدن چهره شهر زنجان شد

سعید نجفی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برخی از کاندیداها با چسباندن کاغذهای تبلیغاتی بر روی تأسیسات شهری موجب مخدوش شدن چهره شهر شدند که در این راستا شهرداری باید برای کاندیداهای متخلف شکوائیه تنظیم کند.

بودجه شهرداری بجنورد ۸۰ درصد افزایش یافت

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری مرکز استان و سازمان‌های تابعه در سال آتی ۱۶ هزار میلیارد ریال مصوب و این رقم نسبت به سال جاری ۸۰ درصد افزایش یافت.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ اسفند

ناوگان عملیاتی آتش نشانی کرج تقویت می‌شود

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از رونمایی از تجهیزات و خودروهای جدید آتش‌نشانی خبر داد.

بلوار فارابی جنوبی شهرکرد عریض شد

مجید احمدی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد از تعریض بلوار فارابی جنوبی خبر داد.

پیشنهاد شناور بودن کرایه تاکسی به شورای شهر تهران

شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه پیشنهاد شناور بودن نرخ کرایه تاکسی را به شورای شهر ارائه کرده‌ایم، گفت: لازمه آن همکاری تاکسیرانان در بستر هوشمند است.

مرکز فرهنگی خدماتی با ۷۰ هکتار مساحت برای بانوان احداث می‌شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز مهمترین پروژه‌های عمرانی سال آینده شهر را تشریح کرد و پروژه فرهنگی خدماتی شهربانو در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار برای بانوان شهر را از مهمترین طرح‌های جدید دانست.

آغاز اکران تبلیغات شهری مشهد با رویکرد اقناعی و ترویج مشارکت در انتخابات

یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در آستانه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سازه‌های اطلاع‌رسانی شهری تبلیغات انتخاباتی با محوریت مشارکت حداکثری در سطح شهر انجام شد.

انطباق عملکرد کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ با دستورالعمل وزارت کشور

نرجس سلیمانی، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست که عملکرد کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منطبق با دستورالعمل و فرم‌های جدید وزارت کشور تدوین کند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ اسفند

۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بازسازی و وارد شبکه حمل و نقل عمومی تبریز شد

محمد حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده این شرکت با هزینه کرد بیش از ۵۰ میلیارد ریال و اضافه شدن به ناوگان خدمات رسانی خبر داد.

کد خبر 731333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.