تلاش برای صعود و فرار از سقوط

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، تهران، اردکان، یزد، ارومیه و مشهد پیگیری می‌شود تا هشت تیم باقی‌مانده برای کسب چهار سهمیه پلی‌آف با یکدیگر رقابت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال فردا _چهارشنبه نهم اسفند_ با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، تهران، اردکان، یزد، ارومیه و مشهد پیگیری می‌شود تا هشت تیم باقی‌مانده برای کسب چهار سهمیه پلی‌آف با یکدیگر رقابت کنند. تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، شهداب یزد، طبیعت و گیتی‌پسند اصفهان صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرده‌اند و تیم‌های شهرداری گنبد و سایپا راهی پلی‌اوت شدند و امیدی به صعود ندارند تا در سه هفته باقی‌مانده مرحله مقدماتی هشت تیم باقی‌مانده برای کسب چهار سهمیه مرحله پلی‌آف با یکدیگر بجنگند.

تیم‌های پیکان تهران، ایفاسرام اردکان، شهرداری ارومیه، چادرملوی اردکان، پاس گرگان، هورسان رامسر، مس رفسنجان و نیان الکترونیک خراسان در سه هفته باقی‌مانده لیگ برتر برای چهار سهمیه پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند.

سایپا تهران – پاس گرگان

در اولین دیدار هفته بیست‌وسوم دو تیم سایپای تهران و پاس گرگان به مصاف یکدیگر می‌روند. هرچند نتیجه این دیدار در جایگاه سایپای قعرنشین تغییری ایجاد نمی‌کند، اما پیروزی برابر تیم پاس گرگان ضروری است تا بتواند در بین هشت تیم قرار بگیرد و سهمیه پلی‌آف را کسب کند. تیم پاس گرگان با ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد.

شهرداری ارومیه – طبیعت

در دیگر دیدار هفته، شهرداری ارومیه میزبان تیم طبیعت است. تیم طبیعت با ۱۵ برد و ۴۳ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و خیالش بابت کسب سهمیه راحت است در طرف مقابل تیم شهرداری ارومیه که با ۳۵ امتیاز در جایگاه هفتم است باید از سد وادی و شاگردان عبور کند تا در سه هفته پایانی شانس خود را برای کسب سهمیه بالا ببرد. در دور رفت تیم طبیعت موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد، اما میزبانی برای شهرداری و حضور هواداران والیبال دوست ارومیه در سالن غدیر امتیاز بزرگی برای تیم ارومیه است.

گیتی‌پسند اصفهان – ایفاسرام

در اصفهان گیتی‌پسند میزبان تیم ایفاسرام خواهد بود. شاگردان عقیلی با ۱۴ برد و ۴۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند و صعود خود را به پلی‌آف قطعی کرده‌اند در طرف دیگر ایفاسرام با ۱۴ برد و ۴۰ امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و برای حفظ جایگاه و کسب سهمیه محکوم به پیروزی است. در مسابقه دور رفت ایفاسرام اردکان با نتیجه ۳بر۲ به پیروزی رسید تا گیتی‌پسند با استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال جبران باشد.

تلاش برای صعود و فرار از سقوط

چادرملو اردکان – مس رفسنجان

در دیگر دیدار حساس هفته دو تیم چادرملوی و مس رفسنجان در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان مقابل هم قرار می‌گیرند تا چادرملوی برای کسب سهمیه و مس برای فرار از پلی‌اوت با یکدیگر رقابت کنند. چادرملو اردکان با ۱۱ برد، ۳۴ امتیاز در رتبه هشتم و مس رفسنجان با ۹ برد، ۲۸ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند. در دیدار دور رفت دو این دو تیم، چادرملو در رفسنجان به پیروزی رسید.

پیکان تهران – فولاد سیرجان ایرانیان

در آخرین دیدار هفته تیم پیکان میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیانی است که صدرنشینی‌اش در مرحله مقدماتی قطعی شده است. دو تیم در هفته گذشته موفق به شکست حریفان خود شدند و با انگیزه به پشت تور می‌روند. تیم پیکان با هدایت پیمان اکبری ضمن جبران شکست ۳ بر ۲ در دیدار دور رفت باید برای کسب سهمیه باید از سد شاگردان عطایی صدرنشین گذر کند.

برنامه کامل هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال

سایپا تهران – پاس گرگان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۵/‏ داور اول: قادر صادقی و داور دوم: اسماعیل رزقی

گیتی‌پسند اصفهان – ایفاسرام اردکان

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت ۱۶/‏ داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: مجتبی بیداریان‌

چادرملو اردکان – مس رفسنجان

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۶/‏ داور اول: امید فولادی‌وندا و داور دوم: وحید خراسانی

شهداب یزد – شهرداری گنبد کاووس

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶/‏ داور اول: مهدی نویدی‌نو و داور دوم: مرتضی حسن علایی

شهرداری ارومیه – طبیعت

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶/‏ داور اول: داود نافعی و داور دوم: مهرداد شوشتری

نیان الکترونیک مشهد – هورسان رامسر

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۶/‏‬ داور اول: محمدرضا کاویانی و داور دوم: جواد مرآتی

پیکان تهران – فولاد سیرجان ایرانیان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۸/‏ داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: علیرضا پوردهقان و داور

جدول لیگ برتر والیبال ۱۴۰۲

# تیم امتیاز بازی برد باخت
۱

فولاد سیرجان

۵۵ ۲۳ ۱۹ ۴
۲

شهداب یزد

۴۵ ۲۳ ۱۵ ۸
۳

طبیعت

۴۳ ۲۳ ۱۵ ۸
۴

گیتی‌پسند

۴۳ ۲۳ ۱۴ ۹
۵

پیکان تهران

۴۱ ۲۳ ۱۴ ۹
۶

ایفاسرام اردکان

۴۰ ۲۳ ۱۴ ۹
۷

شهرداری ارومیه

۳۵ ۲۳ ۱۳ ۱۰
۸

چادرملو اردکان

۳۴ ۲۳ ۱۱ ۱۲
۹

پاس گرگان

۳۲ ۲۳ ۱۱ ۱۲
۱۰

هورسان رامسر

۲۷ ۲۳ ۱۰ ۱۳
۱۱

مس رفسنجان

۲۸ ۲۳ ۹ ۱۴
۱۲

نیان الکترونیک

۲۸ ۲۳ ۸ ۱۵
۱۳

شهرداری گنبد

۲۵ ۲۳ ۷ ۱۶
۱۴

سایپا

۷ ۲۳ ۱ ۲۲
کد خبر 731306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.