تسهیل فرآیندهای ثبت و صدور اسناد یکی از مطالبات عمومی است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: تسهیل فرآیندهای ثبت و صدور اسناد یکی از مطالبات عمومی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در دیدار با مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان سمنان، اظهار کرد: کاهش هزینه‌های ثبت اسناد به ویژه در حوزه کسب‌وکارهای جدید یکی از دغدغه‌های شهروندان است که باید نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی تسهیل و تسریع در فرآیند صدور اسناد را یکی دیگر از مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: جلب رضایت عموم مردم باید به اصلی‌ترین اولویت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان تبدیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خدمت به مردم اگر با نیت جلب رضایت خداوند انجام گیرد، عبادت محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم علاوه بر آثار دنیوی، ثمرات اخروی نیز خواهد داشت.

مطیعی با اشاره به پایین بودن تعداد پرونده‌های مورد اختلاف در بخش‌های مختلف دستگاه قضائی در استان سمنان گفت: مردم استان سمنان از فرهنگ والایی برخوردار هستند که این موضوع یکی از امتیازات استان محسوب می‌شود.

امام جمعه سمنان، اقناع افکار عمومی در خصوص خدمات ثبت اسناد و املاک را ضروری دانست و تصریح کرد: اگر مردم از مزایای متنوع ثبت اسناد مطلع شوند با رغبت بیشتری نسبت به انجام فرآیندهای مربوطه اقدام می‌کنند.

کد خبر 731298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.