با حضور در انتخابات، به خودمان لطف می‌کنیم

هنرمند و نگارگر گفت: هنرمندان نسبت به فرهنگ و کشور خود دلسوز هستند و در این مسیر اگر در انتخابات شرکت کنیم، در حق خودمان لطف کرده‌ایم و جز خودمان، از کسی حمایت نکرده‌ایم.

رضا بدرالسما در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع در این برهه زمانی انتخابات است که حضور ما در آن سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار است؛ همان‌طور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور پرشور مردم بودیم، برای انتخابات نیز خوشبین هستیم و امیدواریم شاهد حضوری پررنگ باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات تأثیرگذار است، اما یکی از شروط آن نیز کار کردن مسئولان است، افزود: این حضور برای مسئولان مسئولیت‌ساز است تا درباره فرهنگ و هنر دلسوزی بیشتری داشته باشند و کار بیشتری انجام دهند.

هنرمند و نگارگر با بیان اینکه وعده مسئولان برای اصحاب فرهنگ و هنر دلگرم‌کننده است، اما در ادامه نیاز است که به این وعده‌ها نیز عمل شود، خاطرنشان کرد: نیاز است که مسئولان به‌خصوص نمایندگان مجلس به فکر کارهای فرهنگی باشند و در عمل نیز پیگیر اجرایی شدن آن باشند.

با حضور در انتخابات، به خودمان لطف می‌کنیم

بدرالسما با تاکید بر اینکه خودم با اشتیاق در انتخابات شرکت می‌کنم، گفت: تصمیم گرفتم همراه با خانواده جزو نفرات اولی باشیم که رأی می‌دهیم و در این راستا به‌دنبال سهم و مشارکت در این زمینه هستم، اما انتظار می‌رود بیش از این کار و حمایت شود؛ هرچند اقداماتی شده، اما نیاز است به کمال برسد.

وی در جملاتی خطاب به هنرمندان عنوان کرد: هنرمندان نسبت به فرهنگ و کشور خود دلسوز هستند، اما باز هم به‌عنوان شخصی که در این عرصه فعالیت دارد، می‌گویم اگر در انتخابات شرکت کنیم در حق خودمان لطف کرده‌ایم و جز خودمان، از کسی حمایت نکرده‌ایم و در این مسیر هرچه بیشتر حضور داشته باشیم، کشورمان به‌روزتر می‌شود.

هنرمند و نگارگر تاکید کرد: خواهشم این است که مردم با حضور در انتخابات خودشان را حمایت کنند و در این مسیر هرچه در توان دارند تلاش و دیگران را نیز راهنمایی کنند.

با حضور در انتخابات، به خودمان لطف می‌کنیم

کد خبر 731289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.