شهرداری برای کاندیداهای متخلف در تبلیغات، شکواییه تنظیم کند

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و شورای اسلامی شهر زنجان گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها با چسباندن کاغذهای تبلیغاتی خود روی تاسیسات شهری سبب مخدوش شدن چهره شهر شدند که باید شهرداری برای کاندیداهایی متخلف در تبلیغات، شکواییه تنظیم کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، سعید نجفی، امروز_ سه‌شنبه هشتم اسفند_ در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان در در نطق پیش از دستور جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: جمله معروفی وجود دارد که بیان شده ایران حرم است، بنابراین کسی که در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شود یک مدافع حرم محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تخلفات تبلیغاتی کاندیداها را در سطح شهر شاهد هستیم، افزود: متأسفانه کاندیداها با چسباندن کاغذها به تأسیسات شهری آسیب وارد می‌کنند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر زنجان گفت: باید در خصوص این تخلفات شهرداری و شورای شهر علیه کاندیدایی که دچار بی‌قانونی شده است، شکواییه تنظیم کند.

وی اذعان کرد: زمانی که یک کاندیدا نمی‌تواند طرفداران خود را پایبند قانون نگه‌دارد و در همان ابتدا چهره زیبای شهری که هزینه بسیاری برای زیباسازی آن شده است، مخدوش می‌کند صلاحیت لازم را ندارد.

وی بیان کرد: متأسفانه کار تبلیغاتی برخی کاندیداها به جایی رسیده است که با اسپری بر روی دیوار شهرداری نام کاندیدایی را نوشته‌اند.

نجفی با اشاره به اینکه از رئیس ستاد انتخاباتی استان خواهشمند هستیم تا تخلفات این کاندیداها در هیئت بازرسی مورد بررسی قرار دهند، گفت: این کاندیداها با چنین روش‌های تبلیغاتی دهن‌کجی به قانون می‌کنند.

کد خبر 731283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.