مجتمع بندری نگین بوشهر در مسیر رونق قرار گرفت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آغاز ترانزیت مشتقات نفتی در مجتمع بندری نگین از ماه گذشته آغاز شده و این مجتمع را در مسیر رونق روزافزون قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد شکیبی‌نسب امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در بازدید استاندار بوشهر از روند ترانزیت در مجتمع بندری نگین اظهار کرد: این مجتمع بندری با توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در آینده‌ای بسیار نزدیک یکی از کانون‌های فعالیت بندری در حوزه خلیج‌فارس تبدیل خواهد شد.

وی افزود: با نگاه توسعه دریامحور روند ساخت طرح‌های زیرساختی مجتمع بندری نگین با شتاب و حساسیت بیشتری در حال اجرا است که جاده دسترسی آن به عنوان یکی از ملزومات اصلی برای سرمایه‌گذاران تا خرداد سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با هدف تسهیل در روند ترانزیت مشتقات نفتی ترمیم و لکه‌گیری جاده کنونی دسترسی به مجتمع نگین با جدیت تمام در حال پیگیری است که ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته است.

شکیبی‌نسب اضافه کرد: ترانزیت یکی از فعالیت‌های مهم برای مجتمع بندری نگین است که استقبال بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از این مجتمع را فراهم می‌کند.

وی گفت: اکنون روند شتابانی در ورود سرمایه گذاران به بندر بوشهر ایجاد شده که تداوم این رویکرد نویدبخش رونق و اشتغال‌زایی بیشتر مجتمع بندری نگین است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکید کرد: استاندار بوشهر و معاونان نیز نگاهی ویژه و راهبردی به این مجتمع بندری دارند که این نگاه ارزشمند و مبتنی بر توسعه دریامحور کمک بسیاری برای پیشبرد فعالیت‌های توسعه‌ای در مجتمع بندری نگین به‌شمار می‌رود.

کد خبر 731257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.