تردد در گردنه ملااحمد و نیه نطنز کند است / استمرار ناپایداری جوی در اصفهان تا پنجشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تردد در گردنه ملااحمد و گردنه نیه کند است، گفت: شرایط جوی مستقر بر استان همچنان ادامه دارد، فردا در استان شاهد بارندگی نیستیم، اما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد فعالیت مجدد جبهه مستقر روی استان با شدتی کمتر خواهیم بود.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وجود کولاک و برف در بیشتر مناطق استان اظهار کرد: ۷۰ درصد راه‌های استان برف‌گیر بودند که عوامل امداد راه در راه‌ها حضور دارند و نسبت به انجام عملیات برف‌روبی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین جبهه تأثیرگذار در استان، سرد قطبی بوده است، افزود: در پی استقرار این جبهه شاهد کاهش ۵ تا ۱۵ درجه‌ای دما در مناطق مختلف بوده‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کلاس‌های درس امروز دانش‌آموزان در شهرستان‌های غربی، شهرستان گلپایگان، خوانسار، فریدن، بویین‌میاندشت، چادگان و فریدون‌شهر، غیرحضوری شد.

شیشه‌فروش ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها مانند اردستان، نائین، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، بخش میمه و بخش‌هایی از زفره و تودشک از منطقه کوهپایه نیز کلاس‌های درس برای امروز غیرحضوری شد و مدارس اصفهان، شاهین‌شهر و برخوار نیز فعالیت خود را ساعت ۹:۰۰ آغاز کردند.

وی گفت: شرایط جوی مستقر بر استان همچنان ادامه دارد، فردا در استان شاهد بارندگی نیستیم، اما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد فعالیت مجدد جبهه مستقر روی استان با شدتی کمتر خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه کاهش دما نیز تا پایان هفته ادامه دارد، اضافه کرد: صرفه‌جویی در مصرف گاز و سوخت و پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری باید مد نظر قرار گیرد.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه تردد در گردنه ملااحمد در محور نائین و گردنه نیه در نطنز به کندی در حال انجام است، افزود: امدادرسانی به هفت روستا در گردنه کلوسه در پشت‌کوه فریدون‌شهر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس بر حسب پیشنهادهای آموزش و پرورش است، تصریح کرد: عوامل ذی‌ربط در شهرداری‌ها نیز نمک و شن در سطح شهر پاشیدند تا مشکلی در تردد وجود نداشته باشد.

کد خبر 731244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.