زنگ مجلس امروز در مدارس کشور نواخته شد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح زنگ مجلس با تمرکز بر کنشگری همکاران فرهنگی و حضور دغدغه‌مندانه در کلاس‌های درس به صورت متمرکز امروز در مدارس سراسر کشور نواخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی با اشاره به برنامه‌های این معاونت در راستای حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲ اظهار کرد: معلمان برای دقایقی در زنگ مجلس درباره جایگاه و اهمیت مشارکت در انتخابات و مقایسه انتخابات قبل و بعد از انقلاب توضیحاتی می‌دهند.

وی افزود: بر اساس اجرای این طرح، در تمام کلاس‌های درس، معلمان برای دقایقی درباره جایگاه و اهمیت مشارکت در انتخابات، مقایسه انتخابات قبل و بعد از انقلاب، تأثیر رأی یکایک افراد جامعه در انتخابات، دلایل سرمایه‌گذاری رسانه‌های بیگانه برای کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی و مثال‌های عینی از اقدامات مثبت مجلس برای دانش‌آموزان توضیحاتی خواهند داد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در راستای غنی‌تر شدن این زنگ بسته محتوایی توسط معاونت تهیه شده و در کانال‌های معاونت پرورشی در برنامه کاربردی شاد منتشر شده است. طرح زنگ مجلس با تمرکز بر کنشگری همکاران فرهنگی و حضور دغدغه‌مندانه در کلاس‌های درس به صورت متمرکز امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در مدارس سراسر کشور نواخته خواهد شد.

سال جاری ۴۸۷ هزار رأی اولی در انتخابات شرکت مؤثر خواهند داشت و در کنار برنامه زنگ مجلس، طرح‌هایی از قبیل پویش نشان آزادی، جشن رأی‌اولی‌ها یا جشن تکلیف سیاسی، روایت همدلی، شوق حضور نیز در معاونت پرورشی و فرهنگی با محوریت انتخابات ۱۴۰۲ در حال اجرا است.

کد خبر 731241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.