بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور مصداق بارز مبارزه با فساد است

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه بازگشت اموال بابک زنجانی بسیار ارزشمند است، گفت: بازگشت این اموال در این دوران برای مردم امیدآفرین است و موجب نشاط آن‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از میزان، حسین ایزدی درباره بازگشت اموال بابک زنجانی اظهار کرد: قوه قضائیه در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی عملکرد بسیار خوبی دارد و مصداق این عملکرد نیز بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور است.

وی افزود: قوه قضائیه توانسته است یکی از پرونده‌های پرحاشیه در چند سال اخیر را تعیین تکلیف کند که این مسئله بسیار ارزشمند و برای مردم در این شرایط امیدآفرین است.

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران گفت: با توجه به اینکه کل فروش سازمان اموال تملیکی تهران در سال گذشته کمتر از ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده است، این مسئله نشان می‌دهد که میزان بدهی بابک زنجانی چقدر بزرگ است و بر اقتصاد کشور تأثیر مثبت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مصداق‌های مبارزه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی و پرونده‌های مالی رشد تعیین تکلیف کالاهای سازمان اموال تملیکی است، تصریح کرد: اگر کمک قوه قضائیه در راستای رفع مشکلات این سازمان وجود نداشت، سازمان اموال تملیکی مانند سال‌های گذشته با مشکلات دسته‌وپنجه نرم می‌کرد.

کد خبر 731221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.