حضور مردم در انتخابات پرشور خواهد بود

پارادومیدانی‌کار تیم ملی گفت: بی‌شک مردم با حضوری گسترده پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد، اما مسئولان نیز باید مشکلات جامعه را درک و به خواسته‌های مردم توجه کنند.

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص لزوم توجه نمایندگان آینده مجلس شورای اسلامی نسبت به توسعه ورزش اظهار کرد: به عنوان یک ورزشکار انتظار دارم نمایندگان مجلس توجه ویژه‌ای به مسائل ورزشی داشته باشند، چراکه ورزش امر پیش پا افتاده‌ای نیست و به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با سلامت، بهداشت، روان، نشاط جامعه و حس غرورآفرینی دارد، لزوم توجه بیشتری را می‌طلبد. نمایندگان مجلس باید در آینده به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند. از طرف اهالی ورزش نیز تقاضا می‌کنم وضعیت اشتغال، بیمه و مسکن برای ورزشکاران فراهم شود تا آن‌ها بتوانند با آرامش افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: ورزشکاران به این دلیل که پرچم کشور را در عرصه‌های بین‌المللی برافراشته می‌کنند در جامعه تأثیرگذار هستند، از سوی دیگر امروزه ورزش تبدیل به یک صنعت بزرگ در جهان شده است. از نمایندگان استان اصفهان تقاضا می‌کنم برای مواردی همچون زاینده‌رود و آلودگی هوا نیز اهمیت ویژه‌ای قائل شوند.

ورزشکار کشورمان با اشاره به مشارکت گسترده مردم در امر انتخابات تصریح کرد: بی‌شک مردم با حضوری گسترده پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد، اما مسئولان نیز باید مشکلات جامعه را درک و به خواسته‌های مردم توجه کنند. با اینکه در تحریم هستیم، اما ایران یک کشور غنی است و با همدلی مردم و مسئولان می‌تواند از شرایط سختی که دشمنان ایجاد کرده‌اند با موفقیت خارج شود.

کد خبر 731192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.