ذوب‌آهن - پرسپولیس؛ گاندوها در اندیشه بازگشت به کورس

تیم‌​های ذوب‌آهن و پرسپولیس فردا در یکی از دیدارهای حساس هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می​‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس فردا _چهارشنبه نهم اسفند_ از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس

زمان: چهارشنبه، نهم اسفند، ساعت ۱۷:۱۵

ورزشگاه: فولادشهر اصفهان

داور: علی صفایی

آخرین رویارویی: پرسپولیس یک - ذوب‌آهن یک

پخش زنده: شبکه سه

گاندوها در اندیشه بازگشت به کورس

یکی از دیدارهای حساس هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود که هر دو تیم با توجه به شرایطشان در جدول رده‌بندی نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار دارند. ذوب‌آهن هرچند تا این مقطع از فصل نتایج خوبی گرفته است و جزو تیم‌هایی قرار دارد که امیدوار به کسب سهمیه هستند، اما نتایج ضعیف این تیم به‌خصوص در دیدارهای خانگی اخیر باعث شده است این تیم برای جدال با پرسپولیس انگیزه فراوانی داشته باشد.

شاگردان ربیعی در آغاز نیم‌فصل دوم در فولادشهر برابر ملوان غافلگیر شدند و با یک گل بازی را به مهمان خود واگذار کردند. پس از آن بازی سرمربی ذوب‌آهن ساز جدایی به مقصد فولاد کوک کرد، اما پس از چند روز مذاکره، مخالفت باشگاه ذوب‌آهن با جدایی او باعث شد ربیعی حداقل تا پایان فصل در اصفهان ماندنی شود.

با توجه به لغو دومین دیدار ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم برابر سپاهان، ذوبی‌ها با فاصله‌ای تقریباً دو هفته‌ای نسبت به بازی قبلی خود به مصاف پرسپولیس می‌روند و شاید اینکه بازیکنان ذوب‌آهن از شرایط بازی دور باشند به ضرر این تیم باشد. در سوی دیگر پرسپولیس هر دو دیدار ابتدایی نیم‌فصل دوم خود را برگزار کرده است و از این نظر در شرایط بهتری قرار دارد.

ذوب‌آهن که با یک بازی کمتر نسبت به رقبا با ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است امیدوار است با پیروزی در دیدار خانگی برابر پرسپولیس وضعیت بهتری در جدول پیدا کند و حداقل با یک بازی کمتر، یک رده در جدول صعود کند.

زمان رونمایی از ستاره‌های جدید پرسپولیس

پرسپولیس هرچند با اوسمار، سرمربی جدید خود فصل را با شکست در اراک برابر آلومینیوم آغاز کرد، اما در هفته بعد از آن با پیروزی دو بر صفر برابر تراکتور نشان داد همچنان می‌توان به چشم مدعی قهرمانی به این تیم نگاه کرد. پرسپولیس در بازی برابر تراکتور به جز آل‌کثیر اجازه استفاده از هیچ خرید جدیدی را نداشت، اما همان آل‌کثیر کافی بود تا گره بازی را برای پرسپولیس باز کند و گل اول تیمش را وارد دروازه مهمان کند.

بازی با ذوب‌آهن دیداری است که پرسپولیسی‌ها می‌توانند از همه خریدهای جدید خود رونمایی کنند. عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف، دو خرید چشمگیر پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل بودند که حالا از بازی با ذوب‌آهن می‌توانند در ترکیب پرسپولیس خودنمایی کنند و سمت چپ پرسپولیس را بسیار خطرناک کنند.

علاوه بر این سه بازیکن، باید به محمد خدابنده‌لو و ابوالفضل بابایی هم اشاره کرد که دیگر خریدهای خوب پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم به‌شمار می‌روند.

چهره ویژه بازی در خط حمله ذوب‌آهن

محمد جواد محمدی که در فصل نقل و انتقالات، به خصوص در روزهای اخیر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود چهره ویژه این دیدار است. انتقال محمدی به پرسپولیس در نهایت با مخالفت باشگاه ذوب‌آهن منتفی شد، اما بدون شک تقابل محمدی و تیمی که تا همین چند روز پیش خواهان جذب او بود، از جذابیت‌های این بازی به‌شمار می‌رود.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر پرسپولیس

ذوب‌آهن: پارسا جعفری، امیرحسین جدی، محمد قریشی، فریبرز گرامی، شایان مصلح، پوریا آریاکیا، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، فردین یوسفی، مجید علیاری، محمدجواد محمدی

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر

کد خبر 731191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.