روز یازدهم اسفند فصل نوین دیگری آغاز می‌شود

وزیر کشور گفت: ملت ایران باید در روز یازدهم اسفند یک بار دیگر قدرت خود و قدرت ایران بزرگ و پرافتخار را به همه دنیا نشان دهد و صدای رسای این ملت به تمام دنیا برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، احمد وحیدی _دوشنبه هفتم اسفند_ در ادامه سفر یک روزه خود به شیراز، در همایش دست اندر کاران برگزاری انتخابات استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، اظهار کرد: صندوق‌ها نمایش اقتدار و حضور ملت در صحنه است و دشمنان نیز از این حضور هراس دارند.

وی افزود: هر زمان که ملت در صحنه بودند آنها بزرگترین سیلی ها را از ملت ایران خورده‌اند و ملت با افتخار و استقامت به دشمنان اجازه عرض اندام نداده و نمی‌دهند.

وزیر کشور اضافه کرد: آنها همواره به دنبال این هستند که مردم به هر شکل ممکن در صحنه نباشند و از ابتدای انقلاب هم همین هدف را دنبال کرده‌اند.

وحیدی ادامه داد: امروز در یک نقطه جدید و در فصل نوینی از حیات انقلاب و گام دوم انقلاب قرار داریم، گام دومی که کار انقلاب در اوج خود باید به نتایج بلندی برسد.

وی خاطر نشان کرد: ملت ما امروز مسئولیت سنگین پیام رسانی به همه امت اسلامی و ملل جهان را بر عهده گرفته تا ملت‌های مختلف و امت اسلامی به آزادی، استقلال و پایبندی به ارزش‌های بلند الهی دست یابند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز هم دوباره بزنگاه شناخت دوست از دشمن است، در تمام این مراحل بزرگترین نقطه قوت ملت ما این بوده که دوست را از دشمن شناخته و مسیر تعالی را طی کرده است، اظهار کرد: امروز هم ملت ما صدای دشمن را به خوبی می‌شناسد، دشمنی که به دنبال این است که ملت ما به هر شکل ممکن در انتخابات شرکت نکند.

وحیدی افزود: روز یازدهم اسفند فصل نوین دیگری آغاز می‌شود، فصلی که مردم ما در یک زورآزمایی دیگر با جبهه کفر و شرک به میدان خواهند آمد و با انتخابی آگاهانه و پرشور سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

وی، حضور در انتخابات را یک صندوق ذخیره اعتبار سیاسی برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: از آنجا که ملت ایران نقش تعیین کننده‌ای در معادلات جهانی دارد، انتخابات ایران هم برای همه قابل توجه است.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: برای ساختن آینده، تک تک مردم باید پای صندوق رأی بیایند، همانگونه که امام راحل فرمودند همه با هم، این همه با هم رمز پیروزی ۴۵ ساله ما، رمز موفقیت نظام اسلامی و الهی ما در مقابل کفر جهانی و رمز پایداری و عزت و افتخار همه آزادی خواهان جهان است.

ملت ایران یک بار دیگر قدرت ایران بزرگ را به همه دنیا نشان می‌دهد

وحیدی ادامه داد: امروز هنگامه‌ای که در دفاع از مردم فلسطین شکل گرفته بر گرفته از انقلاب اسلامی است و محور جبهه عدالت خواهی و آزادی خواهی که در جهان ایجاد شده ایران اسلامی است و ما به این افتخار می‌کنیم.

وی افزود: ملت ایران باید در روز یازدهم اسفند یک بار دیگر قدرت خود و قدرت ایران بزرگ و پرافتخار را به همه دنیا نشان دهد و صدای رسای این ملت به تمام دنیا برسد.

وزیر کشور اضافه کرد: همه ما باید برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه و در تراز مردم ایران و استان فارس و حرم سوم اهل بیت (ع) تلاش کنیم و امیدواریم بتوانیم انتخاباتی در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

وحیدی ادامه داد: همه ما باید این امانتی که به ما سپرده شده را به خوبی پاس بداریم، این حق‌الناس است و باید از سلامت فضای انتخابات به خوبی صیانت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور ما رو به رشد و پیشرفت است، تاکید کرد: نباید به حرف کسانی که به دنبال یاس آفرینی هستند توجه کرد، البته در بحث معیشت اشکالاتی وجود دارد که دولت هم به دنبال کاهش آنها هست، اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مساله معیشت نباید بر همه کارهای بزرگی که در کشور در حال انجام است سایه افکند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: باید همه را تشویق به شرکت در انتخابات کنیم و به عنوان یک معروف بسیار بزرگ، و همه را از آن منکر بزرگ که ایجاد یاس و ناامیدی است بر حذر داریم.

کد خبر 731161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.