نحوه فعالیت مدارس کردستان، فردا سه‌ شنبه ۸ اسفند

آموزش و پرورش استان کردستان نحوه فعالیت مدارس شهرها و نقاط مختلف استان را در روز سه‌شنبه هشتم اسفند اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آموزش و پرورش استان کردستان نحوه فعالیت مدارس شهرها و نقاط مختلف استان را در روز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ به شرح زیر اعلام کرد.

شهرستان مریوان

با عنایت به تصمیم فرماندار مریوان، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه مورخه هشتم اسفندماه فعالیت همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان سروآباد

با عنایت به تصمیم فرماندار شهرستان سروآباد، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه هشتم اسفند، فعالیت همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های مختلف تحصیلی شهری و روستایی سروآباد در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان کامیاران

فعالیت مدارس شهری و روستایی شهرستان کامیاران در تمامی مقاطع تحصیلی، فردا سه‌شنبه هشتم اسفند با تأخیر و رأس ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.

شهرستان بیجار

با توجه به برودت هوا با تصمیم فرماندار شهرستان بیجار، فردا سه‌شنبه هشتم اسفندماه فعالیت همه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی و همچنین مدارس دوره ابتدایی سطح شهر به صورت غیرحضوری بوده و مدارس متوسطه اول و دوم سطح شهر نیز با تأخیر و از ساعت ۹ شروع خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی شهرستان بیجار در این تاریخ تعطیل است.

شهرستان سنندج

به اطلاع می‌رساند با موافقت فرماندار سنندج فردا سه‌شنبه هشتم اسفندماه فعالیت مدارس شهرستان سنندج در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستا با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان سقز

با موافقت فرماندار شهرستان سقز، به علت برودت هوا و امکان یخبندان معابر، فردا سه شنبه هشتم اسفند، فعالیت همه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۰۹:۰۰ صبح آغاز خواهد شد.

مراکز پیش دبستانی این شهرستان نیز در نوبت صبح است.

شهرستان دیواندره

به اطلاع می‌رساند، با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان دیواندره، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه هشتم اسفند، فعالیت همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی این شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان بانه

به اطلاع دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان می‌رساند به دلیل تداوم برودت هوا و با موافقت فرماندار شهرستان بانه فردا سه‌شنبه هشتم اسفندماه فعالیت مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستا با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان دهگلان

به علت برودت هوا و با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار دهگلان، به دلیل برودت هوا فردا سه‌شنبه هشتم اسفند فعالیت مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی و پیش دبستانی‌های شهرستان دهگلان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز خواهد شد.

کد خبر 731153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.