کرمانشاه آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه است

استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران و اعضای ستاد انتخابات استان گفت: ما مجری بی طرف و فعال انتخابات هستیم و این بی طرفی و جانبداری نکردن باید با دقت تمام‌، رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی روز دوشنبه _ هفتم اسفند _ در نشست شورای اداری استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری در دفتر پر افتخار ایران اسلامی خواهد افزود و روز افتخار ما و روز شکست و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

وی انتخابات پیش رو را یک رویداد بسیار مهم و سرنوشت ساز توصیف کرد و گفت: کشور در یک رویارویی تمام عیار با جبهه باطل قرار دارد و جنگ میان خیر و شر و تفکر مقاومت با تفکر ظلم و استکبار با قوت تمام در جریان است.

استاندار کرمانشاه گفت: در این میان انتخابات یک عرصه مهم برای هم آوردی با جبهه باطل است و در این شرایط افراد اثرگذار جامعه باید مردم را به حضور گسترده در این عرصه دعوت کنند.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تسهیل در فرایند اخذ رأی و حضور بیشتر مردم اشاره کرد و گفت: تعداد صندوق‌ها در مراکز اخذ رأی که در دوره‌های قبل دارای تراکم بالای جمعیت بوده است، افزایش یافته‌اند و همچنین در این دوره تعداد بیشتری از مساجد به عنوان مرکز اخذ رأی انتخاب شده‌اند و اکنون استان آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه است.

صحرایی با تقدیر از نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: این عزیزان با سرمایه و آبروی خود پا به عرصه این رقابت‌ها گذاشته‌اند و این احساس مسئولیت قابل تقدیر است.

وی خطاب به مدیران و اعضای ستاد انتخابات استان گفت: ما مجری بی طرف انتخابات هستیم و این بی طرفی و جانبداری نکردن باید با دقت تمام‌، رعایت شود.

استاندار کرمانشاه با دعوت مردم کرمانشاه به حضور پرشور در انتخابات عنوان کرد: نمایندگانی که به مجلس می‌روند، نماینده فکر، فرهنگ و تمدن کرمانشاه خواهند. باید کسانی را انتخاب کنیم که این شأن را حفظ کنند و حرمت خون شهدا را نگه دارند و در گفتار، رفتار و کردار شایسته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان با مشارکت گسترده مردم و دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف را قابل تقدیر دانست و گفت: بی گمان برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت مهدی بسترساز تقویت هرچه بیشتر انس و الفت میان مردم و نزدیک‌تر شدن دل‌ها به یکدیگر خواهد شد.

صحرایی اجتناب از حاشیه‌ها و تمرکز بر کار و تلاش جهادی را یکی از ویژگی‌های مدیریت استان طی یک سال اخیر دانست و گفت: دولت مردمی آیت الله رئیسی به دنبال کار و تلاش جهادی و خدمت بی‌منت به مردم شریف ایران است و در این مسیر به حاشیه‌ها و حاشیه سازان بی اعتناست.

وی افزود: در استان هم این رویه و رویکرد دنبال شده است و مدیران انرژی خود را صرف پرداختن به امورات حاشیه حاشیه‌ای نکرده و به فکر خدمت به مردم بوده‌اند.

استاندار کرمانشاه گفت: تجربه این سال نشان داد که می‌توان بدون هیاهو و جنجال با آرامش و اطمینان هم به مردم خدمت کرد و به توفیقات بسیار خوبی هم دست یافت.

کد خبر 731152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.