فعالیت ۵۰۰ نفر در قالب ۹۰ اکیپ برای مقابله با آبگرفتگی معابر در شهر اصفهان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به بارش برف و باران در این کلان‌شهر حدود ۵۰۰ نفر در قالب ۹۰ اکیپ برای مقابله با آبگرفتگی معابر مشغول فعالیت هستند و این اقدامات موجب شد صبح امروز (دوشنبه) تمام اتوبان‌ها و معابر اصلی شهر برای تردد شهروندان آماده شود.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از روز گذشته شاهد بارش باران و برف در شهر اصفهان هستیم که از این بابت خداوند را شاکر هستیم، اظهار کرد: طبق پیش بینی هواشناسی تا پایان هفته جاری این بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: غیر از چند مورد آبگرفتگی در سطح معابر، مسئله خاصی در شهر نداشتیم؛ از شب گذشته تا صبح امروز بارش‌های خوبی در سطح شهر شاهد بودیم و از ساعت ۳:۰۰ تا ۴:۰۰ بامداد امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ شاهد برودت هوا و یخ‌زدگی معابر بودیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه نیروهای حوزه خدمات شهری شهرداری این کلان‌شهر بیش از ۶۰ ساعت است که در حالت آماده‌باش هستند، تصریح کرد: حدود ۵۰۰ نفر در قالب ۹۰ اکیپ برای مقابله با آبگرفتگی معابر مشغول فعالیت هستند و این اقدامات موجب شد صبح امروز تمام اتوبان‌ها و معابر اصلی برای تردد شهروندان آماده شود.

بقایی گفت: امشب نیز بارش‌ها را خواهیم داشت و نیروهای حوزه خدمات شهری تا پایان بارش‌ها مشغول فعالیت خواهند بود، البته از شهروندان درخواست می‌کنیم از سفرهای درون شهری غیرضروری بپرهیزند و صبح فردا با توجه به یخ‌زدگی معابر مراقبت بیشتری هنگام تردد داشته باشند.

کد خبر 731150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.