تعویض بیش از ۱۱ هزار کنتور آب معیوب مشترکان کردستانی در سال‌ جاری

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ هزار و ۶۹۴ فقره کنتور معیوب در شهرستان‌های مختلف استان با کنتورهای سالم تعویض شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا کردستان، محمد فرهاد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ هزار و ۶۹۴ فقره کنتور معیوب در شهرستان‌های مختلف استان با کنتورهای سالم تعویض شده است.

وی افزود: این اقدام در راستای کاهش هدر رفت آب، مدیریت مصرف، محاسبه دقیق و کنترل مصارف و همچنین حفظ و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مشترکان استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد تعویض کنتور معیوب در شهرستان‌های سنندج و مریوان با ۴۵۸۰ و ۱۵۴۳ فقره انجام شده است.

فرهاد اضافه کرد: شرکت آبفا کردستان هرساله بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور کاهش هدررفت و جلوگیری از تضییع حقوق مشترکین رصد و پایش سلامت کنتور مشترکان را در سطح استان در دستور کار قرار می‌دهد و در این راستا نسبت به شناسایی کنتورهای معیوب اقدام و با کنتورهای سالم و بی عیب جایگزین می‌کند.

وی با بیان اینکه ارائه عمده خدمات به مشترکان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، گفت: مشترکان سطح استان می‌توانند از طریق سامانه غیرحضوری آبفا به نشانی abfacs.ir و یا از طریق دفاتر پیشخوان، خدمات مورد نیاز خود از جمله درخواست تعویض کنتور را ثبت کرده تا در اسرع وقت همکاران واحد مشترکان شرکت آبفا نسبت به انجام این مهم اقدام کنند.

کد خبر 731105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.