رسیدن ۵۹۶ پروژه شهری به مراحل پایانی اجرا

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: از مجموع ردیف بودجه‌های پیش‌بینی‌شده در بودجه شهرداری قم، ۵۹۶ پروژه به‌طور کامل به اتمام رسیده یا در مراحل پایانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید محمدرضاخانی امروز _ دوشنبه هفتم اسفند _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به فعال بودن ۹۵۵ پروژه در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری قم اظهار کرد: از این تعداد تا پایان دی‌ماه، ۳۵۸ پروژه به‌صورت کامل به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: همچنین ۲۳۸ پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و در مراحل انتهایی انجام هستند که تا پایان سال به اتمام می‌رسند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: در حوزه درآمد ۱۰ ماهه نیز وصولی کلی ۹۴.۱۴ درصد است که ۸۹ درصد نقدی و ۱۰۰ درصد غیر نقدی است.

محمدرضاخانی اظهار کرد: منطقه یک شهرداری قم با ۱۲۳ پروژه به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان، در حوزه درآمدی ۱۰۲ درصد تحقق داشته و تاکنون در بخش عمرانی به ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی افزود: منطقه دو شهرداری قم ۷۲ درصد تحقق درآمد داشته و این منطقه از حیث اجرای پروژه‌های عمرانی دارای ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی در ده ماهه است. منطقه سه شهرداری نیز ۱۰۸ درصد درآمدهای خود را محقق کرده و به پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه‌های عمرانی رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی پروژه‌های عمرانی منطقه چهار گفت: این منطقه از نظر درآمدی ۱۱۵ درصد اهداف تعریف شده دست یافته است. منطقه پنج شهرداری قم هم در حوزه درآمدی ۶۸ درصد تحقق و در ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی را به سرانجام رسانده است.

محمدرضاخانی با اشاره به تحقق ۱۰۹ درصدی درآمدی و ۷۵ درصدی پیشرفت فیزیکی عمرانی منطقه شش اظهار کرد: درآمد منطقه هفت هم ۱۰۶ درصد تحقق دارد و عملکرد پروژه‌های عمرانی منطقه ۷۹ درصد است.

وی با اشاره به اینکه منطقه هشت شهرداری قم ۸۸ درصد درآمدهای خود را در بازه ۱۰ ماهه محقق کرده است اضافه کرد: از نظر پروژه‌های عمرانی نیز این منطقه به ۸۹ درصد اهداف خود رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به فرآیند نظارت و پایش برنامه و بودجه سالیانه گفت: نظام کنترل پروژه، ارزیابی عملکرد و پایش درآمدها از ابزارهای کنترل و ارزیابی حوزه‌های کاری در شهرداری قم است که عملکرد مناطق و حوزه‌های ستادی به صورت ماهیانه توسط این سیستم سنجیده و ارزیابی می‌شود.

کد خبر 731100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.