پروژه شهربازی کرمانشاه در یک قدمی قرارداد است

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: پروژه شهربازی کرمانشاه به عنوان یک پروژه عظیم شهری در یک قدمی قرارداد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صادق خدادادی امروز _دوشنبه هفتم اسفند _ در جلسه کمیسیون ماده پنج استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اظهار کرد: ۵۹ پرونده ارجاعی به کمیسیون از جمله پرونده‌های مولدسازی، نهضت ملی مسکن و سرمایه گذاری از جمله ۲ پروژه بزرگ شهربازی لوتوس و مجتمع تجاری-خدماتی میلاد بررسی و با موافقت اعضا، مصوبه کمیسیون برای این ۲ پروژه صادر شد.

وی افزود: پروژه شهربازی لوتوس با مساحت عرصه‌ای برابر ۱۳ هکتار، جنب پل ولایت و پروژه مجتمع میلاد با مساحت عرصه‌ای برابر یازده هزار مترمربع در بلوار مصطفی امامی واقع شده‌اند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پروژه شهربازی لوتوس با کاربری‌های متنوع شهربازی روباز، تفریحات آبی و همچنین مجموعه‌ای با زیربنایی بالغ بر ۴۰ هزار مترمربع با کاربری‌های تجاری است.

خدادادی عنوان کرد: همچنین شهربازی سرپوشیده و پارکینگ با حجم سرمایه گذاری تقریبی هزار و سه هزار میلیارد ریال با هدف ایجاد و گسترش فضاهای تفریحی و گردشگری، ایجاد محیطی آرام برای رفاه حال شهروندان و گردشگران جهت گذراندن اوقات فراغت و ایجاد اشتغال پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: مجتمع میلاد با سطح اشغال تقریبی ۹۰ هزار مترمربع و با کاربری‌های تجاری و خدماتی به صورت چهار طبقه منفی پارکینگ و ۶ طبقه روی سطح زمین و با حجم سرمایه‌گذاری تقریبی حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال بر اساس نیازسنجی‌های اولیه برای ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان و گردشگران، ساماندهی کالبدی شهر، توزیع متناسب کاربری شهری و حل معضلات ترافیکی شهر کرمانشاه طراحی شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از چندی پیش سرمایه گذاران توانمندی پیشنهادات خود را برای این پروژه‌ها ارائه و آمادگی خود را برای مشارکت در ساخت اعلام کردند.

خدادادی اضافه کرد: سازمان سرمایه‌گذاری در جلسات متعددی این پیشنهادات را بررسی کرده که در نهایت با اخذ مصوبه ماده پنج پس از برگزاری فراخوان با انتخاب سرمایه‌گذار توانمند عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهند شد که طبق پیش‌بینی‌های انجام شده ساخت پروژه مجتمع میلاد ۴۸ ماه و شهربازی لوتوس ۳۰ ماه زمان نیاز دارد.

کد خبر 731093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.