حفظ حقوق شهروندان اولویت نخست حوزه حقوقی مدیریت شهری اصفهان است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حوزه حقوقی از حساس‌ترین حوزه‌ها و محل تلاقی تشخیص حقوق مردم، شهر و سازمان است و اولویت نخست در انجام این تکلیف، حفظ حقوق شهروندان و شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ در مراسم گرامیداشت روز وکیل در جمع کارکنان اداره حقوقی شهرداری اصفهان اظهار کرد: جایگاه تمام کارکنان و افرادی که در مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کنند را باید گرامی داشت، همچنین حوزه حقوقی از حساس‌ترین حوزه‌ها و محل تلاقی تشخیص حقوق مردم، شهر و سازمان است.

وی با بیان اینکه همکاران حوزه حقوقی تلاش خوبی در راستای انجام تکلیف دارند، افزود: طبیعی است که اولویت نخست در انجام این تکلیف، حفظ حقوق شهروندان و شهر است، همچنین تلاش می‌شود تا حقوقی از شهروندان ضایع نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: تمرکز و دقت در استیفای حقوق شهرداری، ظرافت و مسئولیت خاصی را می‌طلبد و این موضوع بر عهده وکلا است، همچنین امیدواریم این وظایف به‌درستی ایفا شود.

حفظ حقوق شهروندان اولویت نخست حوزه حقوقی مدیریت شهری اصفهان است

تلاش مجدانه وکلای مدیریت شهری برای رسیدگی به پرونده‌های حقوقی

سیدامیر سامع، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد شد تا به بهانه تقدیر و تشکر از زحمات وکلا در حوزه مدیریت شهری، جلسه‌ای برگزار شود و به همین مناسبت امروز در خدمات کارکنان این حوزه هستیم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که به نوعی آشکار نیست و نمی‌توان به‌درستی به آن پرداخت، رسیدگی به مسائل حقوقی است، زیرا شهرداری بیشترین تماس را با شهروندان و دستگاه‌ها دارد و به‌همین میزان نیز ممکن است مسائل حقوقی ایجاد شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زحمات وکلا در این حوزه، بیشتر مواقع آشکار نیست، اما تلاش بسیاری برای پیگیری پرونده‌های موجود انجام می‌شود و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

حفظ حقوق شهروندان اولویت نخست حوزه حقوقی مدیریت شهری اصفهان است

وکلای مدیریت شهری، مدعی‌العموم شهر هستند

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهار کرد: وکلا وظیفه سنگینی بر دوش دارند و در مجموع فعالیت‌های خود به عنوان مدعی‌العموم از شهر دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه وکلای مدیریت شهری از حق شهر دفاع می‌کنند، افزود: در حوزه حقوقی کمیسیون آب با همکاران این حوزه جلساتی داشتیم و فعالیت‌های خوبی انجام شده است، همچنین ما بر داشته‌های وکلا در حوزه حقوقی تکیه کرده‌ایم و در این راستا پرونده‌های بسیار سنگینی وجود داشته است، از این‌رو وکلا توانسته‌اند از جایگاه اصفهان دفاع کنند.

کد خبر 731074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.