خدمت‌رسانی ۶۰ واحد صنفی املاک مجاز اصفهان به مسافران/ از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌کنیم

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مسافران و گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۳ می‌توانند برای استفاده از منازل استیجاری به ۶۰ واحد صنفی املاک مجاز معرفی شده در سطح این کلان‌شهر مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا جواد شفیعی امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ در نشست برنامه‌ریزی، هماهنگی و بررسی ظرفیت‌های اقامت و ارائه خدمات به گردشگران شهر اصفهان (کمیته اسکان ستاد خدمات شهر اصفهان) اظهار کرد: دومین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی بررسی ظرفیت اقامت و ارائه خدمات به گردشگران در شهر اصفهان برگزار شد، رویکرد و اولویت همچون سال‌های گذشته استفاده از بخش خصوصی به‌عنوان سرمایه‌گذار در زمینه اسکان مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه اولویت‌بندی در اقامت مسافران نوروزی به ترتیب هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، منازل استیجاری، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی و کارمندی است، افزود: جمع‌بندی خوبی در جلسه انجام و مقرر شد نمایندگان اصنافی که ارتباط با حوزه گردشگری و مسافران دارند، معرفی شوند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: بانک‌های اطلاعاتی مراکز اقامتی و اصناف به‌صورت بانک اطلاعاتی در سامانه «اصفهان من» بارگذاری می‌شود و سامانه ۱۳۷ نیز آن را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

شفیعی ادامه داد: به‌زودی اطلاع‌رسانی در شهر برای شهروندانی که قصد دارند منازل خود را در ایام نوروز به مسافران اجاره دهند، انجام می‌شود و آن‌ها می‌توانند به واحدهای صنفی املاک که از سوی اتحادیه مشخص شده است، مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: ایمنی و امنیت منازل مسکونی که در سامانه ستاد خدمات سفر معرفی می‌شود و سپس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: مسافران و گردشگران نیز می‌توانند برای استفاده از منازل استیجاری به ۶۰ واحد صنفی مجاز معرفی شده در سطح شهر مراجعه کنند.

شفیعی گفت: کمیته قضائی و انتظامی نیز با پیگیری‌های انجام شده با دستور دادستانی برخورد قانونی با کسانی خواهد کرد که منازل خود را خارج از این فرایند در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

وی افزود: شهروندان و گردشگران آگاهی داشته باشند که تنها راه ارتباطی میان مردم و شهرداری اصفهان در اسکان نوروزی سامانه ۱۳۷ است و تنها مرجع پاسخگوی مشکلات و سوالات در موضوع اسکان است که بیست‌وچهارساعته ارائه خدمت می‌کند.

کد خبر 731068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.