مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمنان جمهوری اسلامی را ناامید می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتخابات در کشور نقش پیشگیری از هرگونه توطئه دشمنان را ایفا می‌کند و مشارکت حداکثری مردم در این حماسه ملی با ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی همراه است.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: انتخابات نقطه عطفی در مدیریت کشور است و در صورتی که انتخاب مردم دقیق و درست باشد، بی‌شک تأثیر بسزایی در آینده کشور و رفع مشکلات دارد.

وی افزود: اگر شاهد انتخابات با مشارکت بالا و حضور حداکثری باشیم، از به‌وقوع پیوستن اتفاقات بد بسیاری جلوگیری می‌کند و به‌عنوان یک قدرت برای شهر و شهروندان تلقی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انتخابات نقش پیشرو برای کشور و نظام جمهوری اسلامی دارد، تاکید کرد: انتخابات در کشور نقش پیشگیری از هرگونه توطئه دشمنان را ایفا می‌کند و مشارکت حداکثری مردم در این حماسه ملی با ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی همراه است.

نورصالحی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأثیر بسزایی در رفع مشکلات کشور دارد، ادامه داد: انتخاب افراد متخصص، درست، آگاه و دغدغه‌مند، گام دوم مشارکت در انتخابات بوده و زمینه‌ساز پیشرفت کشور نیز است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت انتخابات سال جاری از منظر مردم‌سالاری دینی و اسلامیت نظام خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات کشور، حضور مردم در انتخابات اولویت نخست است و انتخاب درست در اولویت دوم قرار دارد.

کد خبر 731051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.