سیب و پرتقال شب عید در مازندران تامین شد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: پرتقال و سیب در انبارهای تعاون روستایی استان مازندران ذخیره‌سازی شد و مشکلی در توزیع شب عید وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمد جعفری ظهر امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ در جلسه قرارگاه تنظیم بازار این استان با بیان اینکه تأمین کالاهای اساسی بدون هیچ محدودیتی در استان انجام شد، اظهار کرد: مشکلی در تأمین و توزیع د هیچ‌کدام از اقلام اساسی نداریم و همه این اقلام به وفور در شهرستان‌های مازندران توزیع می‌شود.

وی یکی از اولویت‌های جدی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در ایام پایانی سال را تأمین و توزیع گوشت مرغ، شکر، گوشت قرمز عنوان کرد و گفت: تأمین و توزیع کود شیمیایی برای کشت برنج و راه‌اندازی مرکز خرید برنج در شهرستان‌ها نیز در دستور کار است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه پرتقال و سیب در انبارهای تعاون روستایی استان ذخیره‌سازی شد و مشکلی در توزیع شب عید وجود ندارد، افزود: در تأمین کالای اساسی هیچ کمبودی نداریم و اگر در شهرستانی با کمبود کالا مواجه شویم مدیران شهرستان مسئول هستند.

جعفری با اعلام اینکه اگر کالایی در سامانه جامع انبارها ثبت نباشد، مشمول کالای قاچاق می‌شود، عنوان کرد: همه انبار محصولات غذایی باید در این سامانه ثبت شوند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص تأمین کالاها و انتشار آن در رسانه‌ها از طریق روابط‌عمومی جهاد کشاورزی در ستاد سازمان و شهرستان‌ها در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 731038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.