ستادهای انتخاباتی در چارچوب قانون شور و نشاط انتخاباتی ایجاد کنند

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد گفت: ستادهای انتخاباتی در چارچوب قانون، شور و نشاط انتخاباتی را برای مشارکت حداکثری در انتخابات خلق کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، یحیی رمضانی صبح امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: به استناد ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هریک از نامزدهای انتخابات مجلس می‌توانند با مراجعه به سامانه اعلامی وزارت کشور حداکثر تا ۷۲ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری انصراف خود را ثبت کنند.

وی افزود: آخرین مهلت برای اعلام انصراف از داوطلبی انتخابات تا ساعت ۸:۰۰ فردا _سه‌شنبه هشتم اسفند_ است و انصراف پس از این زمان پذیرفته نخواهد بود.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ادامه داد: ستادهای انتخاباتی در چارچوب قانون شور و نشاط انتخاباتی را برای مشارکت حداکثری در انتخابات خلق کنند.

رمضانی تصریح کرد: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور در راستای اجرای ماده ۷۸ قانون انتخابات مذکور مقتضی است ستادهای انتخاباتی ضمن اعلام نشانی و مشخصات دقیق درگاه ستاد انتخابات مجازی خود به صورت تارنمای اینترنتی و معرفی مسئول آن به فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه مربوطه، پیوند آن را در سامانه انتخاب ایران به نشانی https://entekhab.moi.ir ثبت کنند.

کد خبر 731036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.