تصمیمات باید در پیشرفت و توسعه فنی عملکرد ملی‌پوشان موثر باشد

سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: «تیم ملی» سرمایه فدراسیون شطرنج است و ضرورت دارد تصمیمات کمیته‌های ما همچون کمیته فنی در پیشرفت و توسعه فنی عملکرد ملی‌پوشان و استعدادهای رده سنی شفاف و موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، شادی پریدر در جلسه کمیته فنی فدراسیون شطرنج ضمن تمجید از فعالیت‌های کمیته فنی با اشاره به اینکه مصوبات جلسات کمیته فنی باید راهگشای مشکلات و دغدغه‌های ذهنی ورزشکار و خانواده‌ها باشد و تصمیمات آتی در توسعه و تعالی سطح کیفی و فنی آن‌ها مؤثر باشد، اظهار کرد: برای تیم‌های ملی «ب» آقایان و بانوان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و با توجه به حضور نیافتن آن‌ها در جام ملت‌های آسیا و دور ماندن از شرایط ایده‌آل به جهت کسب ریتینگ و نورم‌های لازم برای آن‌ها اردوهای آماده‌سازی برقرار خواهیم کرد و شرایط حضورشان در مسابقات بین‌المللی را فراهم می‌کنیم.

وی افزود: کمیته فنی از کمیته‌های مهم و تأثیرگذار فدراسیون است و باید تصمیمات اعضای کمیته عادلانه باشد. ما به دنبال آن هستیم که دستاورد آن برای جامعه شطرنج نمایان شود، در غیر این صورت فایده‌ای ندارد.

در این نشست تخصصی پیرامون نحوه انتخاب و حضور اعضای تیم ملی آقایان و بانوان جهت اعزام به مسابقات المپیاد جهانی، شرایط آیین‌نامه مسابقات قهرمانی کشور آقایان و بانوان که در دو مرحله برگزار خواهد شد، همچنین درباره مفاد آئین‌نامه‌های مسابقات رده‌های سنی قهرمانی کشور و شرایط حضور در مسابقات آسیایی گفت‌وگو شد. در ادامه این جلسه در خصوص شرایط و نحوه اعزام بازیکنان منتخب به مسابقات جام جهانی رده‌های سنی به گرجستان تبادل نظر شد.

جلسه کمیته فنی فدراسیون شطرنج با حضور شادی پریدر سرپرست فدراسیون، مهدی شکوری مشاور عالی، اصغر گلی‌زاده سرپرست کمیته فنی، پوریا درینی، شاهین لرپری زنگنه، مبینا علی‌نسب، محمدرضا افشاری، بهروز مرادی و عباس خاکپور برگزار شد.

کد خبر 731028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.