ضرورت تعیین فرمول مشخص برای نرخ خانه‌های استیجاری ویژه مسافران نوروزی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه نرخ خانه‌های استیجاری که در نوروز میزبان و محل اسکان مسافران است، فرمول مشخصی ندارد، می‌طلبد که سال جاری یک گام در این راستا برداشته و عددی تعیین شود تا در آینده فرمول مشخص برای آن تعیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ در نشست برنامه‌ریزی، هماهنگی و بررسی ظرفیت‌های اقامت و ارائه خدمات به گردشگران شهر اصفهان (کمیته اسکان ستاد خدمات شهر اصفهان) اظهار کرد: از خدمات و تلاش اعضای کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان که جزو اولین کمیته‌ها در مواجهه برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی است، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه خوابگاه‌ها یکی از نقاط اسکان خوب برای مسافران است، افزود: ظرفیت خوابگاه‌ها نباید خالی بماند، زیرا خوابگاه‌ها از فضاهای شناخته شده و خوب برای اسکان است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: برای بهره‌مندی کامل از ظرفیت خوابگاه‌ها در صورت نیاز باید از بستر اپلیکیشن «اصفهان من» استفاده شود یا در ستادهای هدایت معرفی بیشتری نسبت به استفاده از خوابگاه‌ها شود.

وی با بیان اینکه نباید خطای اطلاع‌رسانی در بهره‌مندی مسافران از ظرفیت‌های اسکان رخ دهد، تصریح کرد: با توجه به اینکه نرخ خانه‌های استیجاری که در نوروز میزبان و محل اسکان مسافران است، فرمول مشخصی ندارد، می‌طلبد که سال جاری گامی در این راستا بردارند و عددی تعیین شود تا در آینده فرمول مشخص برای آن تعیین شود.

بقایی گفت: کمیته اطلاع‌رسانی نیز به مسافران این آگاهی و توجه را بدهد که از خانه‌هایی استفاده کنند که توسط نیروهای جلیقه‌پوش به آن‌ها معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: اصفهان در شش ماه نخست سال مسافرپذیر است و باید لیست مراکز خدماتی احصا و اطلاع‌رسانی شود، به‌ویژه در زمان‌های بحران صنف‌هایی وجود دارند که اگرچه اکنون به ذهن نمی‌آید، باید برای خدمت در شرایط بحرانی در شهر آماده باشند.

کد خبر 731025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.