تعیین سرنوشت مردم در گرو مشارکت جدی و حداکثری است

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش‌آموزان کنشگر در انتخابات نقش ایفا می‌کنند، گفت: وظیفه ماست تا کنشگری را در دانش آموزان تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، احمد محمودزاده با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و میلاد فرخنده حضرت قائم (عج) اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در این ماه از برکات ارزنده آن بهره‌مند شویم و چراغ هدایت اهل بیت را در دل دانش آموزان و فرزندان‌مان روشن کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در ایام انتخابات و ضرورت مشارکت جدی در آن افزود: تعیین سرنوشت مردم در گرو مشارکت جدی و حداکثری است و باید به دانش‌آموزان‌ مان آموزش دهیم که نسبت به مسائل جامعه خود حساس و کنشگر باشند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه دانش آموزان کنشگر در انتخابات نقش ایفا می‌کنند، گفت: دانش‌ آموز کنشگر حتی اگر به سن قانونی برای رأی دادن هم نرسیده باشد با کنشگری خود در خانواده می‌تواند اولیای خود را در این مسیر تشویق و نشان دهد که سرنوشت کشور و جامعه‌اش بسیار برایش قابل اهمیت است.

وی دانش‌ آموز در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را دانش آموزی بصیر و باانگیزه خواند و تصریح کرد: امید و انگیزه بخشی در دانش آموزان نسبت به آینده و مسیر پیشرفت جامعه از وظایف معلمان در کلاس‌های درس است و همکاران‌ مان در مدارس باید بصیرت و آگاهی را در دانش آموزان ما تقویت کنند.

محمودزاده با تاکید بر اینکه مدارس غیردولتی در انتخابات پیش رو نقش آفرین خواهند بود و با برنامه‌ریزی برای حضور دانش‌آموزان رأی اولی در عرصه انتخابات، همکاری جدی خواهند داشت خاطرنشان کرد: پرچم اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دستان توانمند دانش آموزان و فرزندان این سرزمین همیشه برافراشته خواهد ماند.

کد خبر 730991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.