استفاده از ۱۰۰۰ تن شن برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر اصفهان

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی بارش‌های اخیر، هر منطقه سه دستگاه وانت نیسان کمپرسی، پنج دستگاه کمپرسی خاور و دو دستگاه کمپرسی سنگین فعالیت داشت و در مجموع با استفاده از هزار تن شن از یخ‌زدگی معابر جلوگیری شد.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام اکیپ‌های حوزه خدمات شهری شهرداری اصفهان از ظهر روز پنجم اسفند فعالیت خود را آغاز کردند که به دلیل کم بودن بارش‌ها، در مجموع سه اکیپ در هر منطقه در نظر گرفته شده بود تا برای جلوگیری از آب‌گرفتگی و یخ‌زدگی معابر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این اکیپ‌های سه‌گانه در هر منطقه تا ساعت ۱:۰۰ بامداد امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ مشغول فعالیت بودند، افزود: با شدت گرفتن بارش برف، سایر اکیپ‌ها در سطح مناطق حاضر شدند و تمام پنج اکیپ هر منطقه فعالیت خود را برای شن‌پاشی آغاز کردند و توانستند از یخ‌زدگی معابر جلوگیری و شهروندان نیز در سطح معابر تردد کنند.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سه دستگاه شن‌پاش مکانیزه به‌صورت کامل در سطح بزرگراه‌ها و پل‌های شهر همچون امام خمینی (ره) و دفاع مقدس مشغول شن‌پاشی بودند.

میرعسگری با بیان اینکه هر منطقه سه دستگاه وانت نیسان کمپرسی، پنج دستگاه کمپرسی خاور و دو دستگاه کمپرسی سنگین داشت و در مجموع با استفاده از هزار تن شن، از یخ‌زدگی معابر جلوگیری شد، اضافه کرد: هیچ‌گونه تصادفی ناشی از آب‌گرفتگی بزرگراه‌های سطح شهر اصفهان نداشتیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اختلاف ارتفاع میان نقاط مختلف شهر، به‌دلیل سرازیر شدن بخشی از آب باران به شبکه فاضلاب، در نقاطی همچون خواجه‌عمید و پل شهید چمران، به‌دلیل ارتفاع کمتر، پس‌زدگی فاضلاب به‌وجود آمد که حوزه آبفا مسئولیت برطرف کردن این مشکل را بر عهده دارد.

کد خبر 730963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.