تکمیل ساختمان شهرداری ۴۰ درصد طرح‌های عمرانی شهر را نیمه‌کاره می‌گذارد

رئیس کمیسیون مالی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان شهرداری به اجرا نشدن و نادیده گرفتن ۴۰ درصد از طرح‌های عمرانی شهرداری قزوین منجر می‌شود.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ساختمان شهرداری و شورا ظلم فاحش به پروژه‌های کوچک مقیاس است و نمی‌توانیم مطالبات مردمی را بر اثر اجرای این پروژه پاسخگو باشیم.

وی افزود: در شرایطی که بسیاری از پروژه‌های کوچک مقیاس در سطح شهر نیمه‌کاره مانده است، تکمیل آن‌ها می‌تواند تأثیر زیادی در رضایتمندی شهروندان داشته باشد، چراکه باید مبلغ هنگفتی را برای تکمیل پروژه ساختمان نیمه‌کاره شهرداری پرداخت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه اجرای این طرح اجحاف به پروژه‌های کوچک‌مقیاس است و به نظر من این طرح نباید جزو اولویت و سیاست شورا باشد.

چگینی تصریح کرد: در حالی که بعضی سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری همچون سازمان زیباسازی ۱۰ میلیارد تومان پول برای پرداخت مطالبات خود نیاز دارد، چرا باید ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان نیمه‌کاره شهرداری پرداخت شود و در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه ساختمان شهرداری نادیده گرفتن حداقل ۴۰ درصد پروژه‌های عمرانی شهر است، گفت: سال آینده پایان سال کاری شورای ششم است و باید بتوانیم با اجرای پروژه‌های خدماتی مطلوب رضایت حداکثری شهروندان را جلب کنیم.

کد خبر 730957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.