تخصیص۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی خیابان ۱۵ خرداد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برای ساماندهی خیابان ۱۵ خرداد بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برای ساماندهی خیابان ۱۵ خرداد بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ساماندهی خیابان ۱۵ خرداد، شامل اجرای روکش آسفالت و پیاده‌روسازی این خیابان می‌شود.

وی با بیان اینکه پیاده‌روسازی این محور بومی و پرتردد در دو مرحله سه ماهه و به طول ۷۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است، افزود: اجرای پیاده‌روی خیابان ۱۵ خرداد با هدف مناسب‌سازی، روان‌سازی ترافیک، ایمن‌سازی مسیر عابران و احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی و اجرای روشنایی ویژه انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به حجم بالای درخواست شهروندان در رابطه با ساماندهی روکش آسفالت خیابان ۱۵ خرداد گفت: اجرای روکش آسفالت این محور پس اتمام عملیات پیاده‌روسازی در سال آینده و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی اجرا خواهد شد.

سلطان‌آقایی ادامه داد: این خیابان برای اهالی و ساکنان بومی آن، همچنین برای شهرداری به‌واسطه حجم تردد بالای شهروندان حائز اهمیت است و اجرای این پروژه با نظر مساعد ساکنان و معتمدان و موثران این محله شریف همراه خواهد بود.

تصریح کرد: پروژه‌های متعدد پیاده‌روسازی در سطح منطقه ۷ با سرعت در حال اجرا است که از نمونه آن‌ها می‌توان به پیاده‌روسازی خیابان غرضی، بلوار پرستار، خیابان ادیب و خیابان ۲۲ بهمن اشاره کرد.

کد خبر 730942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.