جزئیات تعطیلی مدارس کردستان در روز دوشنبه ۷ اسفند

آموزش و پرورش استان کردستان نحوه فعالیت مدارس شهرها و نقاط مختلف استان در روز دوشنبه هفتم اسفند را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آموزش و پرورش استان کردستان با صدور اطلاعیه‌های جداگانه، نحوه فعالیت مدارس شهرها و روستاهای مختلف استان در روز دوشنبه هفتم اسفند را اعلام کرد.

شهرستان بیجار

با توجه به برودت هوا، با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان بیجار، فردا _دوشنبه هفتم اسفند_ فعالیت همه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری بوده و مقطع ابتدایی سطح شهرستان نیز به صورت غیرحضوری و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

مراکز پیش دبستانی شهرستان بیجار نیز در این تاریخ تعطیل است.

شهرستان بانه

با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا، فردا دوشنبه هفتم اسفند، فعالیت همه مدارس سطح شهر و روستای بانه در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی این شهرستان در نوبت صبح تعطیل است.

شهرستان مریوان

با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار مریوان، به دلیل برودت هوا فردا دوشنبه هفتم اسفندماه فعالیت مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان دیواندره

با تصمیم فرماندار شهرستان دیواندره، به دلیل برودت هوا و یخبندان، فردا دوشنبه هفتم اسفند، فعالیت همه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان دهگلان

با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار دهگلان، به دلیل برودت هوا فردا دوشنبه هفتم اسفند، فعالیت همه مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شهرستان دهگلان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان کامیاران

فعالیت مدارس شهرستان کامیاران (بخش مرکزی و موچش) در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی، فردا هفتم اسفند با تأخیر و رأس ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.

منطقه کرانی

با توجه به برودت هوا با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، فردا دوشنبه فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی این منطقه نیز در این تاریخ تعطیل است.

منطقه سریش‌آباد

با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا فردا دوشنبه هفتم اسفند، فعالیت همه مدارس ابتدایی سطح شهر و روستای منطقه کرانی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی منطقه سریش آباد نیز در این نوبت تعطیل است.

شهرستان سنندج

با توجه به تغییر نظر فرمانداری سنندج در خصوص وضعیت فعالیت مدارس این شهرستان، فردا دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت مدارس شهرستان سنندج در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستا با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان سروآباد

به دلیل برودت هوا فردا دوشنبه هفتم اسفند، فعالیت همه مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد و همچنین مدارس متوسطه دوره اول و دوم سطح شهر و روستا نیز با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی در این نوبت تعطیل است.

شهرستان قروه

با توجه به برودت هوا به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان قروه، فردا دوشنبه هفتم اسفند، فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی دوره اول و دوم (پایه‌های اول تا ششم) سطح شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

شهرستان سقز

به علت برودت هوا و امکان یخبندان معابر با تصمیم فرماندار شهرستان سقز، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت همه مدارس سطح شهر و روستاهای این شهرستان در دوره ابتدایی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

مراکز پیش‌دبستانی این شهرستان نیز در نوبت صبح تعطیل است.

کد خبر 730895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چیستا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    چرا مدارس سنندج بازه😭