جام کشتی سیدرسول حسینی در مازندران برگزار می‌شود

استاندار مازندران از برگزاری جام جهان پهلوان سیدرسولی حسینی همزمان با مناسبت بزرگداشت این پهلوان نامدار مازندرانی خبر داد و گفت: این جام جهان پهلوان در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور شامگاه _یکشنبه ششم اسفند_ در هشتمین دوره جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان واقع در سالن ورزشی تنکابن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک کسب قهرمانی ایران در جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان اظهار کرد: مازندران طی یک سال گذشته بیشترین میزبانی برگزاری مسابقات کشتی کشور را داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به وجود اسطوره‌هایی در این رشته ورزشی در مازندران استعدادهای درخشانی در استان داریم، افزود: یکی از اهداف و سیاست‌های دولت ترویج مسابقات کشتی در مازندران و تمام شهرهای این استان است.

استاندار مازندران گفت: امیدواریم با وجود این سیاست‌گذاری فدراسیون کشتی، مازندران بتواند استعدادهای بیشتری را در کشور و در مسابقات مای و جهانی ارائه دهد.

حسینی‌پور از برگزاری جام جهان پهلوان سیدرسولی حسینی همزمان با مناسبت بزرگداشت این پهلوان نامدار مازندرانی خبر داد و گفت: این جام جهان پهلوان در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به به اینکه طی مذاکراتی با فدراسیون و علیرضا دبیر برنامه افزایش یکصد هزار نفری تعداد کشتی‌گیران مازندران را دستور کار داریم، عنوان کرد: این استان طی این استان‌ها با وجود مهد و پایتخت کشتی در کشور نسبت به تعداد رکود داشته است و بر مبنی این سیاست‌گذاری به دنبال افزایش کشتی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان مازندران و فدراسیون کشتی ایران هستیم.

کد خبر 730883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.